🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  3. سوال: تکنولوژی دایرکت درایو ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: قطعا با اصطکاک کمتر و اجزای ساده تر موتور احتمال خرابی کمتر و عمر دستگاه شما بیشتر خواهد شد.
  4. سوال: چرا ظروف من بعد از شستشو داری خط و خش می شوند؟
    پاسخ: برای استفاده از ظرفشویی نیاز است ظروف را بدون هیچ شستشویی دیگر و فقط با خارج کردن ذرات غذا از روی آنها داخل ظرفشویی قرار دهیم .
  5. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27122.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

جف بزوس این دست‌های رباتیک را عجیب و طبیعی توصیف می‌کند [تماشا کنید]

جف بزوس بنیان گذار آمازون امروز در کنفرانس re:MARS شهر لاس وگاس از یک جفت دست رباتیک استفاده کرد و تجربه کاربری خود را به عجیب و طبیعی توصیف نمود. [digivideo] [/digivideo] بزوس که یکی ...

جف بزوس بنیان گذار آمازون - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - امروز در کنفرانس re:MARS شهر لاس وگاس از یک جفت دست رباتیک استفاده کرد و تجربه کاربری خود را - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - به عجیب و طبیعی توصیف نمود.

بزوس که یکی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - از ثروتمندترین مردان جهان است، طی کنفرانس با ابزاری تحت عنوان «telerobot» کار کرد که به با پوشیدن دستکش های مخصوص، بازوها و دست های رباتیک بزرگی را به حرکت درآورده و حس لمس را از طریق بازخورد همزمان به دست ها منتقل می کند.

دست‌های رباتیک حس لمس را به صورت همزمان منتقل می‌کنند

مدیرعامل آمازون در طول تجربه استفاده از دست های رباتیک، یک لیوان را جا به - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - جا کرد و یک توپ را از دستی به دست دیگر داد. البته زمانی که از او خواسته شد یک مکعب روبیک را حل - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - کند، جف بزوس خندید و گفت: «حتی بدون دست های رباتیک هم نمی توانم این کار را انجام دهم.»

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان

بزوس که تجربه خود را عجیب و طبیعی بیان کرده، درباره بازخورد لمسی دست ها رباتیک مورد بحث، که به صورت مشترک توسط کمپانی HaptX، شرکت Shadow و همچنین SynTouch ساخته شده اند، اظهار داشته که این فناوری بسیار خوب عمل می کند.

لازم به ذکر است که برای توسعه سیستم - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - telerobot، کمپانی HaptX مسئول تأمین دستکش های مجهز - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - به فناوری بازخورد بوده، Shadow بازوها و دست های رباتیک را ساخته و SynTouch هم سنسورهای لمسی را ارائه کرده است.

کاربرد اصلی دست های رباتیک با حس لمس دقیق، در صنایع مختلفی قابل توجیه بوده که از بین آنها می توان به جراحی در پزشکی، خنثی کردن بمب و عملیات های مهندسی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - زیر آب در کشتی سازی و خطوط انتقال اشاره نمود.

گفتنی است جف بزوس در طول مراسم همچنین از پذیرش نخستین دانشجوی بورس شده در پروژه «مهندس آینده آمازون» خبر داد که در مجموع قرار است 100 دانشجو با پشتیبانی 10 هزار دلار به ازای هر سال (از - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - چهار سال دوره مهندسی) پذیرفته - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کرمانشاه استان کردستان - شوند و به صورت تضمینی به استخدام آمازون دربیایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone