🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت کارنکردن جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: اینکه دستگاه کلا کار نکند ممکن است خرابی های مختلفی را نشان دهد که باید توسط تکنسین مورد بررسی قرار گیرد.
  2. سوال: علت جرقه زدن موتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال جاروبرقی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به جاروبرقی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی جاروبرقی آسیب برساند.
  4. سوال: استاتور جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: ستاتور، قسمت ساکن موتور می‌باشد و قظعه ای از موتور است.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11656.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سونی از اسپیکر بی‌سیم پشت گردنی SRS-NB10 رونمایی کرد

سونی از اسپیکر سبک وزن و پشت گردنی «SRS-NB10» که روی شانه کاربر قرار می‌گیرد و شرکت در جلسات آنلاین را راحت‌تر می‌کند، رونمایی کرد. طراحی این اسپیکر به گونه‌ای است که کاربران می‌توانند ضمن ...

سونی از اسپیکر سبک وزن و پشت گردنی «SRS-NB10» که روی شانه کاربر قرار می‌گیرد و شرکت در جلسات آنلاین را راحت‌تر می‌کند، رونمایی کرد.

طراحی این اسپیکر به گونه‌ای است که کاربران می‌توانند ضمن انجام کارهای مختلف، به موسیقی گوش دهند و در شرایط دورکاری در جلسات کاری حاضر شوند. این اسپیکر علاوه بر کیفیت صدای بالا و وضوح صوتی خوب، طراحی متفاوتی دارد که می‌تواند در کل روز توسط کاربر و روی شانه‌های وی مورد استفاده قرار بگیرد.

اسپیکر SRS-NB10 سونی با فناوری دقیق - تعمیرات جارو برقی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - پیکاپ صوتی، دو - تعمیرات جارو برقی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - عدد میکروفون و پردازش سیگنال صوتی پیشرفته، پژواک صدا را به حداقل می‌رساند و کیفیت خوبی را ارائه می‌دهد. کاربران می‌توانند به راحتی میکروفون آن را در جلسات کاری تنها یا یک کلیک ساده روی دکمه مربوطه فعال یا غیرفعال کنند.

تعمیرات جارو برقی در شهر فولاد شهر استان اصفهان

اسپیکر جدید پشت گردنی سونی، وزن سبکی دارد و استفاده از آن برای کاربران آزاردهنده نیست. این محصول - تعمیرات جارو برقی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - با هربار شارژ می‌تواند حداکثر تا ۲۰ ساعت کاربر را برای تماس‌های تلفنی، پخش موسیقی، پادکست و محتوای صوتی و تصویری - تعمیرات جارو برقی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - همراهی کند. این اسپیکر با فناوری شارژ سریع به مدت ۱۰ دقیقه شارژ مورد نیاز برای یک ساعت کار را فراهم می‌کند.

به لطف بهره‌مندی از مولتی پوینت کانکشن - تعمیرات جارو برقی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - 3 (Multipoint Connection3)، کاربران می‌توانند همزمان دو دستگاه را به آن متصل کنند. برای مثال وقتی کاربر از طریق گوشی هوشمند به موسیقی گوش می‌دهد - تعمیرات جارو برقی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - و همزمان لازم است از روی لپ‌تاپ پاسخگوی تماس صوتی دیگری باشد، به راحتی می‌تواند با یک کلیک ساده تماس روی لپ‌تاپ را پاسخ دهد و پس - تعمیرات جارو برقی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از پایان آن، مجددا به موسیقی که از موبایل پخش می‌شود، گوش دهد.

تعمیرات جارو برقی در شهر فولاد شهر استان اصفهان

اسپیکر جدید سونی علاوه بر پشتیبانی از استاندارد - تعمیرات جارو برقی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - IPX4، مجهز به پورت USB Type C است. از طرفی در تولید این اسپیکر تنها ده درصد از پلاستیک استفاده شده و - تعمیرات جارو برقی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در واقع محصولی دوستدار محیط زیست محسوب می‌شود. اسپیکر SRS-NB10 با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار از شهریور ماه در ترکیب رنگ - تعمیرات جارو برقی در شهر فولاد شهر استان اصفهان - خاکستری و سفید به بازار عرضه می‌شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مهشید نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سلام و عرض ادب حالتون خوبه؟ یک سوالی دارم مرکز شما اطراف رحمت آباد فولاد شهر هم خدمات داره؟
پاسخ: بله در رحمت آباد شهر فولاد شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone