🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب درون ظرفشویی باقی می ماند؟
    پاسخ: مسدود شدن راه خروجی آب ، مشکل در پمپ تخلیه ، مسدود شدن فیلتر های ظرفشوییی و... از عوامل این اتفاق هستند.
  2. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  3. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات دستگاه شما پس از بررسی توسط تکنسین طبق مصوبه مشخص خواهد شد و هیچ هزینه اضافی در بر نخواهد داشت.
  4. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  5. سوال: آیا استفاده از شوینده های معمولی اختلالی در عملکرد ظرفشویی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27115.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

نوکیا ۲.۲ رسما معرفی شد؛ ارزان ترین گوشی اقتصادی دنیا با اندروید وان

شب گذشته HMD Global از اقتصادی ترین گوشی مبتنی بر اندروید وان با نام نوکیا ۲.۲ رونمایی کرد. این دستگاه که کلیه امکانات ضروری و کلیدی تلفن های هوشمند امروزی را دارد با قیمت باورنکردنی ۱۰۰ ...

شب گذشته HMD Global از اقتصادی ترین گوشی مبتنی بر اندروید وان با نام نوکیا ۲.۲ رونمایی کرد. این دستگاه که کلیه امکانات ضروری و کلیدی تلفن های هوشمند امروزی را دارد با قیمت باورنکردنی ۱۰۰ دلار وارد بازار خواهد کرد.

نوکیا ۲.۲ نمایشگری با ابعاد مناسب و بدنه ای از جنس پلی کربنات دارد که به اندروید پای تقریبا خام مجهز شده و طبق وعده کمپانی سازنده به زودی اندروید Q - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - نیز برای آن ارائه می شود.

از جمله امکانات این گوشی میتوان به نمایشگر IPS با ابعاد ۵.۷ اینچ و - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - رزلوشن +HD اشاره نمود که یک بریدگی قطره ای شکل با دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی نیز در پنل جلویی آن به چشم می خورد. در بخش پشتی بدنه این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - موبایل یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی جا خوش کرده و فلاش LED نیز در مجاورتش دیده می شود. از آنجایی که در نوکیا ۲.۲ خبری از حسگر اثرانگشت نیست شما باید برای قفل گشایی این گوشی از ویژگی امنیتی تشخیص چهره آن استفاده نمایید.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان

توان پردازشی نوکیا ۲.۲ از طریق چیپست - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - هلیو A22 تامین می گردد که یک پردازنده چهار هسته را در دل خود جای داده و ۲ یا ۳ گیگابایت رم نیز - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - آن را همراهی می کند. حافظه داخلی این موبایل اقتصادی برابر با ۱۶ تا ۳۲ گیگابایت در نظر گرفته شده که - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - البته از طریق درگاه کارت حافظه میکرو اس دی قابل ارتقاء است. باتری این گوشی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - هم تنها ۳ هزار میلی آمپر ساعت ظرفیت دارد که با توجه به مصرف باتری پایین نمایشگر قابل چشم پوشی است.

تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان

از نظر نرم افزار هم همانطور که گفته شده مجددا باید تاکید کنیم نوکیا ۲.۲ نسخه نزدیک به خام از اندروید پای را اجرا میکند و می توانید مطمئن باشید که دست کم تا سه سال آینده آپدیت های نرم افزاری را دریافت می - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - کند؛ به این معنی که اندروید Q و نسخه بعد از آن حتما در اختیارتان قرار می گیرد. همین مشخصه می تواند یک وجه تمایز قابل توجه میان تازه ترین گوشی اقتصادی HMD Global و رقبایش در بازار باشد. یک دکمه اختصاصی هم روی بدنه این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - گوشی در نظر گرفته شده که برای فراخوانی دستیار مجازی گوگل مورد استفاده قرار می گیرد.

نوکیا ۲.۲ در رنگ های مشکی و استیل از ۴ - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - روز - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - دیگر وارد بازار می شود. نسخه بهره مند از ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی آن صد دلار و مدل بهره مند از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - حافظه داخلی ۱۱۵ دلار قیمت دارد که البته طبق اعلام شرکت سازنده نسخه جهانی - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - این - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - گوشی با قیمت ۱۱۲ دلار - تعمیرات ظرفشویی ایندزیت در شهر صومعه سرا استان گیلان - در اختیار مشتریان قرار میگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone