🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: وجود ذرات غذا بر روی ظروف و استفاده از ظرف های پلاستیکی نامرغوب در ظرفشویی می تواند بوی نامطبوعی را ایجاد کند.
  2. سوال: عملکرد تایمر ظرفشویی چگونه است و چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
  3. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  4. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  5. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27133.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

خداحافظی با پنچری؛ آغاز تست تایرهای بدون هوای میشلن توسط جنرال موتورز [تماشا کنید]

خودروساز با سابقه و قدیمی جنرال موتورز اعلام کرده این کمپانی با همکاری میشلن تایرهای ضد پنچری بدون هوا – موسوم به UPTIS – را تست می کند. این تست ها اواخر امسال روی ناوگانی که ...

خودروساز با سابقه و قدیمی جنرال موتورز اعلام کرده این کمپانی با همکاری میشلن تایرهای ضد پنچری بدون هوا – موسوم به UPTIS – - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - را تست - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - می کند. این تست ها اواخر امسال روی ناوگانی که از خودروهای شورولت بولت تشکیل یافته، اجرا خواهند شد.

هدف از همکاری جنرال موتورز و - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - میشلن ارزیابی قابلیت های تایرهای بدون هوا و کمک به توسعه بیشتر این دسته از تایرها عنوان شده است. اگر - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - همه چیز طبق برنامه پیش برود، جنرال موتورز از سال 2024 محصولات خود را با چنین تایرهایی راهی بازار خواهد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - کرد.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران

تایرهای بدون هوا دارای چند مزیت هستند، از جمله اینکه پنچری برای آنها معنا نداشته و دچار ترکیدگی نمی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - شوند؛ همچنین به دلیل نداشتن هوا رانندگان دیگر از بابت تنظیم بودن باد تایرها نگرانی نخواهند داشت.

تایرهای بدون هوای میشلن با محیط زیست نیز سازگاری بیشتری دارند، زیرا با - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - فراگیر شدن این دسته از تایرها، تعداد نمونه هایی که به دلیل ایجاد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - حفره های بد یا صدمات شدید پیش از - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - پایان عمر خود - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - کنار گذاشته می شوند، تا حد چشمگیری کاهش خواهد یافت.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران

علاوه بر موارد فوق، با توجه به عدم نیاز به لاستیک زاپاس در خودروهای مجهز به تایرهای بدون هوا، از میزان مواد خام - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - مورد - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - نیاز کاسته می شود. نکته دیگر اینکه حذف زاپاس باعث کاهش وزن کلی خودرو شده و مصرف سوخت بهینه و آلایندگی کمتر را در پی خواهد داشت.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران

به گفته استیو کیفر (Steve Kiefer) معاون ارشد زنجیره خرید و تامین کالای جنرال موتورز، این کمپانی نسبت به قابلیت های تایرهای بدون هوا علاقه مند - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - بوده و از همکاری با میشلن در راستای این تکنولوژی بسیار خوشحال است.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران

ناگفته نماند طبق آمار تخمینی شرکت فرانسوی میشلن هر ساله حدود 20 درصد از تایرها به خاطر حفره های غیرقابل تعمیر و ساییدگی ناهمگون غیر قابل استفاده می شوند. این میزان معادل چیزی در حدود 200 میلیون حلقه لاستیک است که در نوع خود رقم بالایی بوده - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - و هدر رفت منابع زیادی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر کلاردشت استان مازندران - را به دنبال دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone