🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسانات برقی امکان آسیب به ظرفشویی را دارند؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  2. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: با مشکل در هیدروستات و شیربرقی آب بیش از اندره وارد دستگاه می شود و ممکن از قسمت های مختلف سرازیر شود.
  5. سوال: موتور اینورتر در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27123.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت پایگاه داده خود با ۱۰ میلیون عکس را از دسترس عموم خارج کرد

مایکروسافت همواره از تلاش خود برای قانونمند کردن تکنولوژی تشخیص چهره گفته است. برد اشمیت رئیس هیئت مدیره این شرکت سال گذشته رسما و مستقیما از کنگره آمریکا درخواست کرد که برای مدیریت این فناوری ...

مایکروسافت همواره از تلاش خود برای قانونمند کردن تکنولوژی تشخیص چهره گفته است. برد اشمیت رئیس هیئت مدیره این شرکت سال گذشته رسما - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - و مستقیما از کنگره آمریکا درخواست کرد که برای مدیریت این فناوری گام بردارد. - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به باور اشمیت تکنولوژی تشخیص چهره شاخه های اجتماعی زیادی دارد و ممکن است مورد سوء استفاده قرار بگیرد. نگرانی های مایکروسافت از این فناوری به قدری زیاد است که حتی از فروش آن به نیروهای پلیس کالیفرنیا - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - خودداری کرد. حالا این شرکت کالیفرنیایی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - در سکوت خبری دیتابیس MS Celeb خود را با بیش از ۱۰ میلیون عکس متعلق به صد هزار نفر پاک کرده است.

تصاویر دیتابیس MS Celeb بدون دریافت رضایت از صاحبانشان گردآوری شده بود

دیتابیس MS Celeb که در سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر شد از سوی مایکروسافت با عنوان بزرگ ترین پایگاه داده عمومی تشخیص چهره در دنیا توصیف گردید و شرکت های حوزه فناوری و محققان نظامی سراسر دنیا از آن برای آموزش سیستم های تشخیص چهره خود استفاده نمودند. البته رضایت افرادی که تصاویرشان در این دیتا ست وجود داشت دریافت نشده بود اما همانطور که از نامش بر می آید تصاویر آن به چهره های مشهور دنیا مربوط می شد و - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - روز گذشته همه آنها از روی اینترنت پاک شد.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی

MS Celeb در ابتدا توسط یک محقق آلمانی به نام آدام هاروی شناسایی شد و عکس هایی که در آن وجود داشت آنطور که فایننشال تایمز گفته حاوی تصاویر خصوصی افرادی نظیر روزنامه نگاران حوزه امنیت می شد.

هاروی در مصاحبه اش با فایننشال تایمز در این رابطه گفته - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - است که گرچه دیتابیس MS Celeb پاک شده اما محتوای - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - آن - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - همچنان در فضای وب به اشتراک گذاشته می شود:

شما نمی توانید یک پایگاه داده را ناپدید کنید. وقتی آن را منتشر کردید و مردم هم دانلود کردند اطلاعات آن روی هارد درایوهای سراسر دنیا وجود خواهد داشت.

حذف دیتابیس MS Celeb کمی بعد از انتشار مقاله فایننشال تایمز در رابطه با تکولوژی تشخیص چهره و نقش مایکروسافت در پیشرفت آن صورت می گیرد. با این حال مایکروسافت پاکسازی این دیتابیس را صرفا به خاطر پیروی از یک استاندارد کاری دانست که در راستای یک پروژه دانشگاهی راه اندازی شده بود. مایکروسافت همچنین خاطرنشان کرده که مدیریت این پایگاه داده - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بر عهده یکی از کارکنانی بوده که حالا دیگر در مایکروسافت حضور ندارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone