🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  2. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا امکان تعمیر در منزل وجود دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  4. سوال: آیا باید هزینه زیادی صرف ظرفشویی خود کنم؟
    پاسخ: هزینه تعمیرات هر دستگاه بسته به نوع خدمات و ایراد های آن کاملا نتفاوت می باشد.
  5. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27121.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

آسیب‌پذیری خطرناک ویندوزهای قدیمی صدای NSA را هم درآورد

مایکروسافت و سازمان امنیت ملی ایالات متحده (NSA) با ابلاغ هشدار جدی به کاربران ویندوزهای قدیمی پس از کشف یک آسیب پذیری جدید، از آنها خواستند هرچه سریع تر سیستم عامل خود را بروزرسانی کنند. ...

مایکروسافت و سازمان امنیت ملی ایالات متحده (NSA) با ابلاغ هشدار جدی به کاربران ویندوزهای قدیمی پس از کشف یک آسیب پذیری جدید، از آنها خواستند هرچه سریع تر سیستم عامل خود را بروزرسانی کنند.

ویندوز 7، ویندوز XP و نسخه‌های 2003 و 2008 ویندوز سرور در معرض خطر هستند

رخنه مورد بحث که «BlueKeep» نام دارد، قادر است حملاتی به شدت و گستردگی واناکرای (که در سال 2017 دنیا را درگیر خود کرده بود) انجام دهد. به گفته NSA (که خود معروف به نقض گسترده حریم خصوصی شهروندان است) بلو کیپ می تواند بدون نیاز به تعامل های کاربر مانند کلیک کردن، در سطح اینترنت پخش شود و سیستم عامل های ویندوز 7، ویندوز XP و نسخه های 2003 و 2008 ویندوز سرور را آلوده کند.

جالب است بدانید خطر BlueKeep به قدری جدی است که مایکروسافت یک پچ امنیتی هم برای ویندوز XP (که پشتیبانی از آن در سال 2014 متوقف شده بود) ارائه کرده و از کاربران این سیستم عامل خواسته ویندوز خود را بروزرسانی کنند. - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - به گفته شرکت ساکن ردموند، همین حالا در سطح دنیا نزدیک به یک میلیون کامپیوتر در معرض خطر آلودگی به بلو کیپ قرار دارند.

تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

در این بین NSA نسبت به سوء استفاده گسترده از رخنه مورد بحث هشدار داده و اظهار داشته که مهاجمان می توانند از این آسیب پذیری برای انجام حملات DoS یا طراحی باج - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - افزارهایی مشابه با واناکرای استفاده کنند.

سازمان مذکور همچنین اظهار - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - داشته که به احتمال قوی در آینده نه چندان دور، کیت های توسعه بدافزار مخصوص استفاده از BlueKeep توسط - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - هکرهای حرفه ای ارائه خواهد شد که در چنین شرایطی، احتمال آلوده شدن - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سیستم های بیشتر، بالا خواهد رفت.

گفتنی است تا کنون - تعمیرات ظرفشویی دوو در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - شرکت های بزرگ متعددی در همکاری با مایکروسافت، ویندوزهای موجود روی رایانه های خود را بروزرسانی کرده اند که این موضوع می تواند از سرعت انتشار بدافزارها در آینده بکاهد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone