🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دایرکت درایو چه تفاوتی با ظرفشویی های عادی دارد؟
    پاسخ: در این تکنولوژی موتور بسیار ساده تر و اجزای کتری دارد و اصطکاک کمتر و همچنین سر صدای بسیار کمتری ایجاد می کند.
  2. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  3. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  4. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من بوی بدی ایجاد می کند؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16429.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

بیش از ۴۵ میلیون تصویر پزشکی از ۶۷ کشور دنیا لو رفت

بیش از ۴۵ میلیون تصویر پزشکی شامل اسکن اشعه X، ام‌آر‌آی و سی‌تی اسکن روی سرورهای ناامن با امکان دسترسی آسان ذخیره شده‌اند. شرکت امنیت سایبری CybelAngel با انتشار گزارشی اعلام کرد میلیون‌ها تصویر پزشکی ...

بیش از ۴۵ میلیون تصویر پزشکی شامل اسکن اشعه X، ام‌آر‌آی و سی‌تی اسکن روی سرورهای ناامن با امکان دسترسی آسان ذخیره شده‌اند.

شرکت امنیت سایبری CybelAngel با انتشار گزارشی اعلام کرد میلیون‌ها تصویر پزشکی - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - حاوی اطلاعات خصوصی بیماران روی سرورهای ناامن و - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - بدون نیاز به نام کاربری و رمز عبور در دسترس عموم قرار گرفته است.

شرکت مورد بحث در یک بازه شش ماهه حدود ۴.۳ میلیون آدرس IP را اسکن کرد و متوجه ذخیره‌سازی بیش از ۴۵ میلیون - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - تصویر پزشکی منحصر به فرد روی بیش از ۲ هزار و - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - ۱۴۰ سرور ناامن در ۶۷ کشور دنیا از جمله ایالات متحده، انگلستان و آلمان - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - شد. نکته نگران کننده - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - اینکه در اغلب موارد اطلاعات هویتی بیماران مثل نام، آدرس و سوابق معاینات پزشکی نیز به تصاویر - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - پیوست شده که امکان سواستفاده از آنها را بالا می‌برد.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران

CybelAngel می‌گوید چنین شکاف امنیتی بزرگی در سرورهای بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، علاوه بر بیماران، مراکز درمانی را نیز در معرض خطر جدی حملات سایبری قرار می‌دهد. نگرانی اصلی این است که دسترسی به - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - این تصاویر حساس بدون نیاز به هیچ گونه ابزار هک وجود دارد. هکرها پس از دسترسی به تصاویر می‌توانند نام - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - پزشک، آدرس بیمارستان، عضو اسکن - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - شده، نام بیمار و تاریخ تولد او را از طریق داده‌های پنهانی تصاویر بدست آورده و از آنها برای اخاذی و یا دیگر اهداف مجرمانه استفاده کنند.

تعداد سرورهای آسیب پذیر آنقدر زیاد است که CybelAngel تماس گرفتن با تمام مراکز - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - را غیرممکن می‌داند، به همین دلیل بیشتر آمارهای گزارش خود را به شکل ناشناس منتشر کرده و به مراکز درمانی سراسر دنیا توصیه می‌کند تا وضعیت امنیت شبکه‌ها و سرورهای خود را به طور دقیق بررسی کنند. این شرکت همچنین به بیمارستان‌ها و مراکز درمانی توصیه می‌کند تا برای جلوگیری از لو رفتن تصاویر پزشکی و دیگر داده‌های حساس بیماران، از متصل کردن تجهیزات معاینه‌ای مثل دستگاه اشعه X به - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر کلاردشت استان مازندران - شبکه‌های عمومی خودداری کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر هوفر نوشته شده درتاریخ 1402/08/20
خوب هستید؟ مرکز شما آیا سمت مجل کلاردشت سرویس میده
پاسخ: بله در مجل شهر کلاردشت خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone