🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لامپ یو ویUV چه کاربردی در ظرفشویی دارد؟
    پاسخ: لامپ فرابنفش یا یو یوی در بعضی از ظرفشویی ها گنجانده می شود و کابرد بالایی در شستشو دارد.
  2. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: خیر ؛ در اغلب موارد شما نیاز به هیچگونه انتقالی نخواهید داشت و تمام تعمیرات در منزل شما قابل انجام خواهد بود.
  3. سوال: آیا میزان استفاده از مواد شوینده مهم می باشد؟
    پاسخ: بله ؛ این موضوع بسیار اهمیت دارد و زیاده روی در استفاده از مواد شوینده می تواند مشکلات مختلفی را برای شما ایجاد کند.
  4. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  5. سوال: پمپ تخلیه در ظرفشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: پمپ تخلیه قطعه ای ضروری در دستگاه شما به شمار می آید که آب اضافی و نهایی را خارج می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16434.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل تولید آیفون در کارخانه ویسترون هند را به خاطر آشوب گسترده متوقف کرد

چند روز پیش نزدیک به ۲۰۰۰ کارگر کارخانه تولید آیفون ویسترون به علت عدم دریافت حقوق و همچنین حقوق پایین‌تر نسبت به وعده قبلی کارفرما، دست به اعتراض زدند و خسارت‌های زیادی را به تاسیسات ...

چند روز پیش نزدیک به ۲۰۰۰ کارگر کارخانه تولید آیفون ویسترون به علت عدم دریافت حقوق و همچنین - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - حقوق پایین‌تر نسبت به وعده قبلی کارفرما، دست به اعتراض زدند و خسارت‌های زیادی را به تاسیسات این کارخانه وارد کردند. حالا اپل به علت این آشوب تصمیم به توقف تولید آیفون در این کارخانه گرفته است.

طبق گزارشی جدید، در حالی که در ابتدا میزان خسارت‌های وارد شده برابر ۵۷ میلیون دلار اعلام شده بود، حالا این میزان خسارت بین ۳.۵ تا ۷ میلیون دلار برآورد می‌شود. این کمپانی به بررسی خسارت‌ها ادامه می‌دهد - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - تا زمانی که بتواند - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - دوباره با ظرفیت - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - کامل شروع به تولید آیفون کند.

به گفته یکی از پرسنل ویسترون، این کمپانی به پرداخت ماهانه - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - ۲۸۵ دلار دستمزد متعهد شده بود اما بجای این مبلغ، ۲۱۷ دلار به کارگران پرداخت - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - کرده. این مبلغ در سه ماهه گذشته کاهش بیشتری داشته و تنها به کارگران ۱۶۳ دلار حقوق پرداخت شده. برخی افراد حقوق کمتری دریافت کرده‌اند. برای مثال کارگرانی که مدرک مهندسی نداشته‌اند، تنها ماهانه ۱۰۸ دلار حقوق دریافت کرده‌اند - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - و برخی از دریافت حقوق ماهانه ۶.۷۸ دلار خبر می‌دهند.

تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران

آشوب چند روز پیش در کارخانه ویسترون توسط کارگران شیفت شب - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - انجام شد. در همان شب اپل - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - تصمیم به توقف تولید آیفون در این کارخانه - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - گرفت و همچنین در حال همکاری - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - با ویسترون و مقامات قانونی محلی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - است. اپل می‌خواهد بداند شریک خود از قوانین - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - مربوط به پرداخت حقوق تخطی کرده یا خیر.

اپل در ایمیلی اعلام کرده:

«تیم - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - ما در میدان حضور دارد و به سرعت تحقیق کاملی را درباره تاسیسات ویسترون در هند شروع کرده است.»

برنامه‌های اپل - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - و ویسترون برای گسترش فعالیت‌ها در هند به علت آشوب اخیر می‌تواند با مشکلاتی مواجه شود. ویسترون مانند فاکسکان و پگاترون - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - شرکت‌های تایوانی هستند که آیفون‌های اپل را تولید می‌کنند. ویسترون به دنبال تولید مدل‌های دیگر آیفون در هند بود - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - اما به علت آسیب به تاسیسات احتمالا برنامه‌های - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - آن هفته‌ها یا ماه‌ها با تاخیر مواجه می‌شود.

با وجود این آشوب و حتی اثبات تخطی ویسترون از قوانین پرداخت حقوق در هند، انتظار نمی‌رود این کشور فرصت خود برای تبدیل شدن به یک قطب تولید گوشی - تعمیرات ظرفشویی کنوود در شهر بهشهر استان مازندران - در جهان را از دست بدهد. دولت هند با طرح‌های تشویقی متنوع به دنبال جذب تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ثریا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
نمایندگی شما طرفای کوی فرهنگیان بهشهر اعزام کارشناس داره؟
پاسخ: بله در کوی فرهنگیان شهر بهشهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone