🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  2. سوال: آیا تعمیرات ظرفشویی من با تخصص کافی همراه خواهد بود؟
    پاسخ: بله و قطعا ؛ تکنسین های ما متخصص در این زمینه می باشند و با مدرک فنی و مهندسی معتبر در این شرکت مشغول هستند.
  3. سوال: چرا ظرفشویی در دقایق خاصی از شستشو متوقف می شود؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  4. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  5. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16441.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گوشی رول شدنی ال‌جی احتمالا تا ۳ ماه دیگر معرفی می‌شود

گوشی هوشمند رول شدنی «LG Rollable» احتمالا تا پایان سه ماهه اول2021 و زودتر از آنچه پیشتر گمان آن می‌رفت، به بازار عرضه می‌شود. براساس گزارش «ETNews»، گوشی هوشمند رول شدنی جدید به عنوان دومین ...

گوشی هوشمند رول شدنی «LG Rollable» احتمالا تا پایان سه ماهه اول2021 و زودتر از آنچه پیشتر گمان آن می‌رفت، به بازار عرضه می‌شود.

براساس گزارش - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پل سفید استان مازندران - «ETNews»، گوشی هوشمند رول شدنی جدید به عنوان دومین محصول پروژه اکسپلورر، احتمالا زودتر از پیش‌بینی‌های قبلی و در ماه مارس (اسفند - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پل سفید استان مازندران - یا فروردین‌ماه) در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

به نظر می‌رسد - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پل سفید استان مازندران - ابعاد نمایشگر این گوشی هوشمند از 6.8 به 7.4 اینچ افزایش پیدا می‌کند. مستندات مربوط به پتنت گوشی - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پل سفید استان مازندران - رول شدنی LG Rollable نیز نشان می‌دهد که این دستگاه با پشتیبانی از قلم هوشمند - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پل سفید استان مازندران - معرفی خواهد شد. بیش از این اطلاعات بیشتری در مورد گوشی هوشمند LG Rollable در دست نیست.

تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پل سفید استان مازندران

ال‌جی مدتی قبل دو درخواست جدید برای ثبت دو نام تجاری به فاصله دو روز در اداره مالکیت معنوی اتحادیه اروپا ثبت کرد. یکی از آنها مربوط به ال‌جی اسلاید و دیگری مربوط به LG Rollable بود. پیشتر خبرهایی در مورد گوشی رول شدنی با نام «ال‌جی اسلاید» مطرح شده که خبر از معرفی آن در اواخر اسفندماه می‌داد.

البته در نظر داشته باشید که LG Rollable تنها گوشی هوشمند ال‌جی با طراحی متفاوت نخواهد بود و این شرکت قصد دارد سال آینده گوشی هوشمند دیگری با اسم رمز LG Rainbow را نیز معرفی کند. به علاوه انتظار می‌رود این گوشی رول شدنی به همراه گوشی میان‌رده ال‌جی Q83 به بازار عرضه شود.

باتوجه به اینکه کنگره جهانی موبایل در تابستان 2021 برگزار می‌شود و از سوی دیگر پرچمداران گلکسی S21 نیز اوایل سال جاری میلادی رونمایی می‌شوند؛ ال‌جی تصمیم گرفته گوشی هوشمند رول‌شدنی خود را زودتر و حدودا اواخر سه ماهه اول سال نو میلادی رونمایی - تعمیرات ظرفشویی بکو در شهر پل سفید استان مازندران - کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone