🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
  2. سوال: نوسانات برقی چه تاثیری در عملکرد ظرفشویی خواهند داشت؟
    پاسخ: بله ، یکی از عوامل رایج در سوختن و از کار افتادن قطعات مختلف دستگاه از جمله برد ها نوسانات برقی می باشد.
  3. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: یک نوسان ساز پرقدرت در دستگاه هایی مانند ظرفوشی می باشدکه با قابلیت بالایی جریان dcرا به جریانacتبدیل می کند.
  4. سوال: آیا خرابی ظرفشویی من بعد از تعمیرات شامل هزینه خواهد بود؟
    پاسخ: اگر خرابی دستگاه شما مربوط به همان تعمیراتی باشد که قبلا انجام شده تعمیرات مجدد آن شامل هیچ هزینه ای نخواهد بود.
  5. سوال: علت باز نشدن درب ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: در هنگام کارکردن و یا حتی در زمان خاموش بودن دستگاه امکان باز نشدن درب ظرفشویی به دلایل مختلفی وجود دارد که با حضور تکنسین متخصص در کمترین زمان قابل حل خواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16442.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اپل برچسب‌های جدید حریم خصوصی را به برنامه‌های اپ استور اضافه کرد

اپل به تازگی برچسب‌های حریم خصوصی را به برنامه‌های اپ استور اضافه کرده که کاربران توسط آن‌ها می‌توانند از نحوه استفاده برنامه‌های iOS از اطلاعات شخصی خود مطلع شوند. اپل در ماه ژوئن و طی ...

اپل به تازگی برچسب‌های حریم خصوصی را به برنامه‌های اپ استور - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان - اضافه - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان - کرده که کاربران توسط آن‌ها می‌توانند از نحوه استفاده برنامه‌های iOS از اطلاعات - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان - شخصی خود مطلع شوند.

اپل در ماه ژوئن و طی کنفرانس WWDC 2020 از قصد - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان - خود - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان - برای افزودن این برچسب‌های موسوم به «Nutrition Labels» خبر - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان - داد. این کمپانی همچنین ماه گذشته اعلام کرد توسعه‌دهندگان باید از تاریخ ۱۸ آذر ماه از این برچسب‌ها استفاده کنند و در غیر اینصورت دیگر نمی‌توانند برای اپ‌های خود بروزرسانی ارائه - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان - دهند.

حالا اپل همانطور که - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان - وعده - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان - داده بود، چنین ویژگی را به صورت رسمی برای محصولات iOS‌ با سیستم iOS 14 راه‌اندازی کرده. طبق اعلام اپل، اپ‌ها روی تمام پلتفرم‌های این کمپانی شامل iPadOS ،iOS، مک - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان - او اس، watchOS و tvOS باید دارای چنین برچسب‌هایی باشند. علاوه بر این، توسعه‌دهندگان با ارائه هر بروزرسانی باید این برچسب‌ها را با اطلاعات دقیق آپدیت کنند. اپل خود از چنین برچسب‌هایی برای برنامه‌های خود استفاده خواهد - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان - کرد.

اپل برای تمام برنامه‌های خود که دارای صفحه در اپ استور هستند، چنین اقدامی را انجام می‌دهد. اگر برنامه‌ای دارای صفحه اپ استور نباشد و کاربران نتوانند آن را حذف کنند که برای مثال می‌توان به Messages اشاره کرد، اپل اطلاعات مربوط به حریم خصوصی آن - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان - را در وب قرار می‌دهد. تمام برنامه‌های اپل در اپ استور دارای برچسب حریم خصوصی در وب هم خواهند - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان - بود.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان

اپل در این برچسب‌ها، نحوه جمع‌آوری اطلاعات را در سه دسته شامل داده‌هایی که کاربر را ردیابی می‌کنند، داده‌های مرتبط با کاربر و اطلاعاتی که به کاربران مربوط نیستند، تقسیم کرده. ردیابی به - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان - معنای آن است که توسعه‌دهنده اطلاعات اپ مانند اطلاعات شخصی - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان - یا داده‌های جمع آوری شده توسط دستگاه را در اختیار کمپانی‌ها و - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان - سایت‌های دیگر برای تبلیغات قرار می‌دهد.

اپل همچنین - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کامیاران استان کردستان - اعلام کرده این برچسب به معنای اشتراک‌گذاری داده‌های کاربر یا دستگاه با کمپانی‌هایی است که آن‌ها را می‌فروشند.

اطلاعات مرتبط با کاربران مربوط به داده‌های مورد استفاده برای شناسایی آن‌ها خواهد بود. اطلاعاتی که به کاربران مربوط نیستند هم مربوط به داده‌هایی مانند تاریخچه مرورگر می‌شود که به هیچ روش قابل شناسایی به شما مربوط نمی‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone