🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: نشتی آب را به سمت کف هدایت می کند و با بالا رفتن شناور بونولیتی نشتی آب به برد اعلام می شود . رسوب گرفتن فولوتر ، اصطکاک زیاد ، گیر کردن شی خارجی عملکرد این دستگاه را مختل می کند.
  2. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  3. سوال: چرا ظرفشویی من ظرف ها را خوب نمی شوید؟
    پاسخ: برای شستشو خوب در درجه اول نیاز به استفاده از شوینده های متناسب می باشد.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد دستگاه شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده ، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  5. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: تکنسین های ما در اسرع وقت و کمتر از 1 ساعت بعد در کنارشما حضور خواهند داشت.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16411.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

انتشار مشخصات کامل گلکسی S21 اولترا: آداپتور در جعبه نیست

یک وب‌سایت آلمانی ضمن انتشار مشخصات کامل گلکسی S21 اولترا مدعی شد این مدل در آلمان بدون آداپتور، هدفون و کیس به بازار عرضه می‌شود. وب‌سایت WinFuture که معمولاً اطلاعات درستی از مشخصات گوشی‌ها پیش ...

یک وب‌سایت آلمانی ضمن - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - انتشار مشخصات کامل گلکسی S21 اولترا مدعی شد این مدل در آلمان بدون آداپتور، - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - هدفون و کیس به بازار عرضه می‌شود.

وب‌سایت WinFuture که معمولاً اطلاعات درستی از مشخصات گوشی‌ها پیش از عرضه رسمی آن‌ها می‌دهد، مشخصات کامل گلکسی S21 را منتشر کرد. به گفته این سایت، گلکسی S21 در آلمان - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - بدون آداپتور، هدفون و کیس و فقط با یک کابل USB-C روانه بازار می‌شود. همانطور که پیشتر گفته شد، پیش‌بینی های این سایت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - معمولاً درست از آب درمی‌آیند اما هنوز نمی‌توان با قاطعیت - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - در این رابطه صحبت کرد و ممکن است سامسونگ چنین سیاستی را برای برخی مناطق از جمله کشورهای عضو اتحادیه اروپا در پیش گیرد.

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان

البته شایعه حذف آداپتور از جعبه گوشی‌های جدید سامسونگ موضوع جدیدی نیست و اواسط تیر ماه امسال گمانه زنی‌هایی در این رابطه شکل گرفت. سازنده کره‌ای - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - مدتی است که برخی از موبایل‌های خود را بدون لوازم جانبی روانه بازار می‌کند. برای مثال گلکسی نوت ۲۰ در کره جنوبی بدون هدفون AKG که درون جعبه دیگر نسخه‌ها قرار گرفته به دست مشتری می‌رسد. البته - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - خریدار می‌تواند با سامسونگ تماس گرفته و این هدفون را به طور رایگان دریافت کند.

اما اگر سامسونگ - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - واقعاً تصمیم به حذف آداپتور از جعبه گوشی‌هایش بگیرد، باید دید چه دلیل قانع کننده‌ای را به خریداران - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - ارائه خواهد کرد. آیا سازنده کره‌ای با در پیش گرفتن مسیر - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - اپل مسائل زیست محیطی را بهانه خواهد کرد؟

وب سایت آلمانی یاد شده در ادامه گزارش خود اشاره می‌کند که گلکسی S21 اولترا همراه با قلم S Pen به بازار عرضه خواهد شد. خریدار - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - می‌تواند قلم دیجیتال را به شکل - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - جداگانه و یا به - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - عنوان بخشی از باندل و همراه با کیس سیلیکونی و کاور‌های هوشمند سفارش دهد.

در ادامه گزارش آمده که گلکسی S21 اولترا به باتری ۵ هزار میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۴۵ واتی مجهز شده و از - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - گواهی گرد و غبار IP68 پشتیبانی می‌کند. این مدل از نمایشگر ۶.۸ اینچی با رزولوشن ۳۲۰۰x۱۴۴۰ پیکسل و نسبت تصویر ۲۰:۹ برخوردار است. وب سایت آلمانی ادعا می‌کند که نسخه - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - اروپایی گلکسی S21 اولترا با چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ و نسخه آمریکایی با اسنپدراگون ۸۸۸ روانه بازار خواهد شد.

گلکسی S21 اولترا مجهز به چیپست اگزینوس ۲۱۰۰ احتمالاً با قیمت پایه ۱۷۰۰ دلار به بازارع عرضه خواهد شد. - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - این مدل با رم ۱۲ گیگابایت و حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ یا ۵۱۲ گیگابایت قابل سفارش است و بر اساس آنچه در گزارش نوشته شده از کارت حافظه microSD پشتیبانی نمی‌کند.

باقی - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - مشخات - تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان - گلکسی S21 اولترا بر اساس گزارش WinFuture را در ادامه ملاحظه می‌کنید:

تعمیرات ظرفشویی آرچلیک در شهر گلستان استان گلستان

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone