🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  2. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  3. سوال: آیا برای انجام تعمیرات ،باید ظرفشویی را به کارگاه خاصی منتقل کنم؟
    پاسخ: بله ؛ به جز موارد خطرناک و جدی که ممکن است آسیب جدی تری به دستگاه شما وارد کند همه تعمیرات و خدمات در نهایت امکان در منزل شما انجام خواهد گرفت.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی ظرفشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: تایمر ظرفشویی به قابلیت پر اهمیت است که شما بسته به نوع ظروف و شتشوشوی خود آن را تنظیم می کنید
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16444.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

گوگل علت از کار افتادن سراسری سرویس‌ها در روز دوشنبه را اعلام کرد

گوگل با انتشار گزارشی علت قطعی سراسری سرویس‌های خود در روز دوشنبه شامل یوتیوب، جیمیل و سرویس‌های ابری را اعلام کرد. گوگل دلیل قطعی سرویس‌ها در روز دوشنبه را کاهش ظرفیت سیستم مدیریت هویت مرکزی ...

گوگل با انتشار گزارشی علت قطعی سراسری سرویس‌های خود در روز دوشنبه شامل یوتیوب، جیمیل و سرویس‌های ابری را اعلام کرد.

گوگل دلیل قطعی سرویس‌ها در روز دوشنبه را کاهش - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - ظرفیت سیستم مدیریت هویت مرکزی اعلام می‌کند، به همین دلیل کاربران نمی‌توانستند از سرویس‌هایی که نیاز به لاگین داشتند استفاده کنند. گوگل علت ریشه‌ای (روت) قطعی سرویس‌ها را بروز نقص فنی در سیستم خودکار مدیریت سهمیه‌بندی ذخیره‌سازی (Automated Storage Quota Management System) اعلام می‌کند که سبب کاهش ظرفیت سیستم احراز هویت شده است.

در پی بروز نقص فنی در زیرساخت گوگل، - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - پلتفرم ابری گوگل (GCP) شامل Cloud Console, Cloud Storage, BigQuery و Google Kubernetes Engine به مدت تقریباً ۵۰ دقیقه از دسترس خارج شد و کاربران با خطای - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - احراز هویت روبرو شدند.

تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران

همچنین Google Workspace شامل - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - سرویس‌های جیمیل، کلندار، میت، داکس و درایو - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - از دسترس خارج شد - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - و کاربران باز هم خطای احراز - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - هویت را تجربه کردند. با اینکه سرویس‌های گوگل به مدت کمتر از یک ساعت از دسترس خارج شدند، اما میلیون‌ها کاربر - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - سرویس‌های این شرکت از جمله جیمیل و یوتیوب تحت تأثیر قرار گرفتند.

جالب آنکه عصر سه شنبه اختلال مشابهی پیش آمد و درصد قابل توجهی از کاربران جیمیل را تحت تأثیر قرار داد. آنطور که گوگل گزارش می‌کند، امکان وارد شدن به اینباکس وجود داشته ولی کاربران پس از ورود با «پیغام‌های خطا، تأخیر زیاد و رفتار عجیب» جیمیل مواجه شدند. گوگل می‌گوید مشکل جیمیل بامداد چهارشنبه رفع شده است.

نمودار وب سایت Downdetector که قطعی وب سایت‌ها را نظارت می‌کند، حوالی ساعت ۲۳ به وقت ایران افزایش ناگهانی اختلال در سرویس جیمیل را ثبت کرد. برخی کاربران از عدم دسترسی به اینباکس - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - و عده‌ای دیگر از عدم توانایی در ارسال ایمیل خبر دادند. ProtonMail با انتشار پستی در توییتر اعلام کرد ارسال ایمیل به دیگر کاربران جیمیل موفقیت آمیز نبوده و پیغام خطا برای فرستنده نمایش داده شده است.

سرویس Stadia نیز عصر دیروز دچار - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - اختلال شد و آنطور که گوگل می‌گوید «مانع از اجرای بازی‌ها برای برخی کاربران» شده است. گوگل اعلام کرد مشکل این سرویس را ساعت یک - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - بامداد چهارشنبه به وقت - تعمیرات ظرفشویی آاگ در شهر کلاردشت استان مازندران - ایران رفع کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone