🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41689.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نخستین رندرهای Nokia 2 توسط حساب توییتری evleaks منتشر شد

با این که هنوز HMD Global به طور رسمی قصد خود برای رونمایی از موبایل اقتصادی Nokia 2 را اعلام نکرده، اما گجت مذکور پیش از این حضور خود را در میان اسناد رگولاتوری نشان ...

با این که هنوز HMD Global به طور رسمی قصد خود برای رونمایی از موبایل اقتصادی Nokia 2 را اعلام نکرده، اما گجت مذکور پیش از این حضور خود را در میان اسناد رگولاتوری نشان داده بود. حالا اکانت مشهور توییتری نخستین رندرهای رسمی منتسب به این موبایل هوشمند را منتشر کرده است.
مهمترین تغییری که Nokia 2 را نسبت به سایر محصولات این برند متمایز می سازد، حذف دکمه های لمسی از حاشیه پایین و انتقال آنها به بخش زیرین نمایشگر است. البته به نظر می رسد این تغییر سبب نشده تا شاهد کاهش حاشیه پایینی باشیم.
از قبل می دانستیم که موبایل اقتصادی نوکیا قرار است یک باتری بزرگ با ظرفیت ۴ هزار میلی آمپر ساعت داشته باشد و به لطف آن احتمالاً با هر بار شارژ تا دو روز کاربر خود را همراهی نماید. از سایر مشخصات منتسب به این موبایل می توان به نمایشگر ۵ اینچی با کیفیت HD، رم ۱ گیگابایتی و چیپست اقتصادی اسنپدراگون ۲۱۲ اشاره کرد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

در بخش نرم افزاری نیز به احتمال فراوان شاهد عرضه Nokia 2 با اندروید 7 - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - باشیم. در خصوص احتمال آپدیت به اندروید 8 هنوز نمی توان با قاطعیت اظهار نظر کرد، اما با توجه به اشاره پیشین یکی از مقامات HMD به آپدیت تمام موبایل های موجود برند نوکیا به اندروید 8 در آینده، می توان این موبایل را نیز در فهرست دریافت کنندگان احتمالی اوریو جای داد.

تاکنون اطلاعات قابل اطمینانی در خصوص قیمت و تاریخ عرضه موبایل مورد بحث منتشر نشده، اما تقریباً شکی نیست که با - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - موبایلی ارزان قیمت تر از نوکیا 3 با قیمت ۱۶۰ دلاری مواجه هستیم. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - احتمالاً برای دریافت اطلاعات دقیق تر مدت زیادی را منتظر نخواهیم ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone