🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل وجود جریان الکتریکی روی بدنه و اطراف کولرگازی چیست؟
    پاسخ: سیم برق پاره شده که به بدنه متصل باشد مشخص ترین دلیل است . مشکل در اتصال جریان برق در قسمت های کلید ها و قطعات نیز عامل این مشکل است.
  2. سوال: دلیل بوی بد کولرگازی من چیست؟
    پاسخ: شما باید قسمت های مختلف کولرگازیتان را تا جای امکان تمیر نگه دارید و از رشد انواع کپک ها و وجود کثیفی ها جلوگیری کنید. سرویس قطعات داخلی کولرگازی به طور مرتب قطعا در این موضوع حائز اهمیت می باشد.
  3. سوال: ترموستات در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: کار قطع و وصل شدن برق به کمپرسور را انجام می دهد که دو نوع مکانیکی و الکترونیکی موجود می باشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  5. سوال: دلیل اختلال در کارکرد کنترل کولرگازی چیست؟
    پاسخ: شاید ساده ترین دلیل تمام شدن یا خرابی باتری های کنترل شما باشد که نیاز به بررسی و تعویض دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 32547.html
۳۰ بهمن ۱۴۰۱

چیپست میان رده اسنپدراگون 670 با قابلیت های هوش مصنوعی معرفی شد

کمپانی کوالکام به تازگی از چیپست جدیدی در خانواده اسنپدراگون 600 رونمایی کرده که ورژن بعدی اسنپدراگون 660 به حساب می آید. با این حال، چیپست تازه از راه رسیده اسنپدراگون 670 بیشتر به اسنپدراگون ...

کمپانی کوالکام به تازگی از چیپست جدیدی در - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - خانواده اسنپدراگون 600 رونمایی کرده که ورژن بعدی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - اسنپدراگون 660 به حساب می آید. با این حال، چیپست تازه - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - از راه رسیده اسنپدراگون 670 بیشتر به اسنپدراگون 710 شباهت دارد و این شباهت را می توان در لیست مشخصات آن مشاهده کرد.

درست مثل 710، اسنپدراگون 670 همراه با پردازنده - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - 8 هسته ای از راه می رسد و همان ساختار را نیز دارد؛ یعنی باید منتظر دو هسته بزرگ و شش هسته بهینه از نظر مصرف انرژی باشیم. هسته های اصلی براساس - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - معماری Cortex-A75 توسعه یافته اند و هسته های دیگر نیز طراحی Cortex-A55 را قرض - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - گرفته اند. اما برخلاف اسنپدراگون 710، هسته های اسنپدراگون 670 به فرکانس 2 گیگاهرتز داون کلاک شده اند و هسته های کوچکتر - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - هم با فرکانس 1.7 گیگاهرتز کار می کنند.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان

با در نظرگیری این موضوع، انتظار می - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - رود که عملکرد چند هسته ای این چیپست، با اسنپدراگون 660 برابری کند که به جای دو هسته، چهار هسته اصلی داشت. با این همه کوالکام مدعی شده که اسنپدراگون 670 تا 25 درصد عملکرد بهتر نسبت به مدل 660 دارد؛ همین رقم برای اسنپدراگون 710 به 35 درصد می رسید.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان

نقطه قوت اصلی اسنپدراگون 670، تولید آن به کمک فرآیند 10 نانومتری LPP است که بهینگی مصرف انرژی را به شکل چشمگیری افزایش می دهد. گفتنی است که علاوه بر این ها، کوالکام از پردازنده گرافیکی آدرنو 615 هم رونمایی کرده اما - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - صحبتی درباره مشخصات آن به میان نیاورده است؛ ولی می توان - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - حدس زد که عملکرد اندک ضعیف تری نسبت به آدرنو 616 موجود در اسنپدراگون 710 خواهد داشت. و علی رغم تشابهات میان دو چیپست، اسنپدراگون 670 به خاطر کلاک پایین تر در قیاس با اسنپدراگون 710، تنها قادر به پشتیبانی از دوربین واحد 25 مگاپیکسلی یا دوربین دوگانه 16 مگاپیکسلی است.

تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان

برخی از قابلیت های چیپست - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - های گران قیمت تر نیز حذف شده اند. به عنوان مثال فیلم برداری HDR در دسترس نخواهد بود و امکان پشتیبانی از نمایشگرهایی با رزولوشن QHD+ هم وجود ندارد. دانگرید دیگر نسبت به - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - اسنپدراگون 710 نیز استفاده از مودم X12 LTE کوالکام است. در نهایت باید افزود - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - که این چیپست از AI Engine پشتیبانی می کند که به قابلیت های مبتنی بر هوش مصنوعی منجر خواهد شد؛ قابلیت هایی که پیشتر در خانواده اسنپدراگون 600 وجود نداشته است. چیپست تازه کوالکام از همین حالا در دسترس قرار دارد و باید دید کدام تولیدکننده زودتر از سایرین به استفاده از آن روی - تعمیرات کولر گازی هایسنس در شهر بندر انزلی استان گیلان - می آورد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone