تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل زود خراب شدن مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  2. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: دلیل ایجاد برفک داخل فریزر چیست؟
    پاسخ: علت ایجاد برفک داخل فریزر میتواند به دلیل باز ماندن طولانی مدت درب فریزر یا خراب شدن و پارگی و دفرمگی لاستیک فریزر باشد. خرابی یکی از قطعات برفک زدای یخچال نیز میتواند از دلایل بروز چنین ایرادی در یخچال شود
  4. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  5. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13380.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

اپل می‌خواهد با اتصال چندین آیفون به یکدیگر، ثبت تصاویر ۳۶۰ درجه را ممکن کند

آیفون‌ها به دوربین باکیفیتی مجهز شده‌اند و حالا طبق پتنتی جدید، اپل می‌خواهد چندین آیفون را با یکدیگر همگام‌سازی کند تا کاربران قادر به ثبت تصاویر ۳۶۰ درجه توسط آن‌ها باشند و می‌توانند این فرایند ...

آیفون‌ها به دوربین باکیفیتی مجهز شده‌اند و حالا طبق پتنتی جدید، اپل می‌خواهد چندین آیفون را با یکدیگر همگام‌سازی کند تا کاربران قادر به ثبت تصاویر ۳۶۰ درجه توسط آن‌ها باشند و می‌توانند این فرایند را توسط یک آیپد کنترل کنند.

اگرچه نسل آینده آیفون‌ها احتمالا به دوربین پریسکوپی مجهز - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - می‌شوند، اما کوپرتینویی‌ها روی - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - قابلیت‌های دیگری هم - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کار می‌کنند. پتنت اخیر اپل به قابلیت عکاسی ۳۶۰ درجه اشاره دارد و این کمپانی به دنبال استفاده از دوربین‌های چندین آیفون برای ثبت این تصاویر است.

این پتنت که عنوان «سیستم - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - تولید تصویر پیوسته از منابع تصویری مجزا» را یدک می‌کشد، می‌خواهد چندین آیفون را با یکدیگر همگام‌سازی و در نهایت تصاویر - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آن‌ها را با هم ترکیب کند تا یک عکس ۳۶۰ درجه ایجاد شود.

اپل در پتنت اخیرش به احتمال - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - استفاده افراد از چندین دستگاه برای ثبت تصاویر و داده‌های بیشتر تصویر - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - نهایی اشاره کرده:

«یک عکاس، فیلم‌بردار یا هر فردی شاید - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - بخواهد با استفاده - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از چندین دستگاه با قابلیت عکاسی، عکس بگیرد و آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کند تا به یک عکس پیوسته دست یابد. این تصویر ترکیبی و پیوسته شاید میدان دید گسترده‌تری در اختیار افراد قرار دهد و همچنین شامل داده‌های بیشتری نسبت به هرکدام از عکس‌ها بطور جداگانه باشد.»

در این پتنت تصویری از یک وسیله وجود دارد که طبق آن، می‌توان چندین آیفون را به گونه‌ای در کنار یکدیگر قرار داد تا بهترین پوشش ۳۶۰ درجه‌ای را داشته باشند و همچنین شاهد کمترین همپوشانی میان آن‌ها خواهیم بود.

تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان
وسیله مدنظر اپل - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - برای میزبانی - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - چندین آیفون

اپل این وسیله را یک ساختار واحد تصویربرداری توصیف کرده و هدف از چنین دستگاهی را پشتیبانی از دوربین‌ها در موقعیت‌های ثابت نسبت به یکدیگر عنوان کرده. - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - طبق ایده کوپرتینویی‌ها، آیفون‌ها یا سایر دستگاه‌ها بطور شعاعی در اطراف یک محور مرکزی قرار می‌گیرند و بطور ۳۶۰ درجه محیط را پوشش می‌دهند.

اگر در چنین دستگاهی کاربران از آیفون‌های یکسان استفاده کنند، - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کیفیت تصاویر آن‌ها یکسان خواهد بود و در نتیجه می‌توان راحت‌تر - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - آن‌ها را با یکدیگر ترکیب کرد. با این حال اپل تصور کرده که در این سیستم از محصولات - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - یکسان استفاده نمی‌شود:

«یکی - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - از عواملی که روی کیفیت کلی عکس گرفته شده توسط دستگاه تاثیر دارد، رزولوشن آن است که سایز و پیکربندی سنسور می‌تواند برای آن محدودیت ایجاد کند. در حالی که برخی دستگاه‌ها بطور استاندارد می‌توانند تصاویر با رزولوشن بالا بگیرند، تعدادی از آن‌ها قادر به چنین کاری نیستند. این موضوع علاوه بر رزولوشن، درباره - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - میدان دید هم صادق است.»

تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان
کنترل آیفون‌ها از طریق یک آیپد

کوپرتینویی‌ها در پتنت اخیر به اتصال آیفون‌ها به یکدیگر با استفاده از شبکه وای فای اشاره کرده‌اند. - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - در این پتنت علاوه بر یک ساختار - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - واحد برای قرارگیری گوشی‌ها در کنار یکدیگر، اپل از - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - امکان - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - کنترل - تعمیرات یخچال سام در شهر سرپل ذهاب استان کردستان - و نظارت روی آیفون‌ها توسط یک آیپد اشاره کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر قمرناز نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
سلام سایت ***** یخچال سام RR40 RZ40 شما را با بهترین قیمت و بالاترین گارانتی در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone