🧑🏻‍🔧تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر جارو برقی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های جارو برقی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر جارو برقی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جاروبرقی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله جاروبرقی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای جاروبرقی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی جاروبرقی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: دلیل سوختن برد در جاروبرقی چیست؟
    پاسخ: مهمترین قطعه در جاروبرقی برد است. خرابی در قسمت های مختلف اتصالی یا نوسانات برقی باعث سوختن آن می شود.
  4. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر جاروبرقی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات جاروبرقی هستند.
  5. سوال: تعمیراتی که برای دستگاه من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37069.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گوگل لنز به آیفون و دیگر تلفن های همراه اندرویدی می آید

اگر پیگیر اخبار گوگل و پرچمدارانش، گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال بوده باشید می دانید که گوگل لنز قابلیتی وابسته به هوش مصنوعی و مرتبط با واقعیت افزوده است که منحصر به این سری ...

اگر پیگیر اخبار گوگل و پرچمدارانش، گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال بوده باشید می دانید که گوگل لنز قابلیتی وابسته به هوش مصنوعی و مرتبط با واقعیت افزوده است - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - که منحصر به این سری تلفن های همراه بوده.

در حقیقت گوگل لنز نوعی جستجوی تصویری است و - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - به جای اینکه شما از صدا یا انگشتان خود استفاده کنید، - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - عکس می گیرید و گوگل به شما پاسخ - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - می دهد که دنبال چه هستید. این قابلیت در کنفرانس Google I/O سال 2017 معرفی شد و حالا قرار - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - است این قابلیت در - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - اختیار دیگر تلفن های همراه اندرویدی و همچنین - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - آیفون های اپل نیز قرار بگیرد.

تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان

سامسونگ، ال جی، موتورولا، هواوی و نوکیا (HMD) از اولین شرکت هایی خواهند بود که پرچمدارانشان را به این قابلیت مجهز - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - خواهند کرد. البته گوگل لنز فقط به زبان انگلیسی کار - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - می کند و فعلا در کشورهای محدودی قابل - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - استفاده است.

طبق آمار موسسه IDC، در سال گذشته فقط 3.9 میلیون تلفن از سری پیکسل به فروش رفته. به هر حال، با بروزرسانی جدید اپلیکیشن گوگل فوتوز در اندروید و iOS، تلفن های همراه به گوگل لنز مجهز می شوند. - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - اگر آیفون شما iOS 9 به بالا را داشته باشد این قابلیت را - تعمیرات جارو برقی پاناسونیک در شهر زرین شهر استان اصفهان - دریافت خواهید کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone