🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  2. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: چه زمانی نیاز به تعویض لاستیک دور درب ظرفشویی می باشد؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  4. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  5. سوال: میکروسوئیچ ماشین ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: یک قطعه ساده و بسیار پر اهمیت است که قبل از بسته شدن در اجازه شروع کار را به دستگاه نخواهد داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14160.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

پوکو X3 GT با دریافت تاییدیه FCC یک قدم دیگر به معرفی نزدیک‌تر می‌شود

در حالی که تاکنون از گوشی پوکو X3 GT خبری به صورت رسمی منتشر نشده ولی دستگاهی با شماره مدل 21061110AG تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را دریافت کرده و به زودی شاهد معرفی آن ...

در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - حالی که تاکنون از گوشی پوکو X3 GT خبری به صورت رسمی منتشر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - نشده ولی دستگاهی با شماره مدل 21061110AG تاییدیه کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) را دریافت کرده و به زودی شاهد معرفی آن خواهیم بود.

در فهرست FCC مشخصات - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - گوشی هوشمندی با شماره مدل 21061110AG عنوان شده است که به نظر می‌رسد گوشی جدید پوکو با رابط کاربری MIUI - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - ۱۲ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - باشد. این گوشی از باند n41 و n77 شبکه ۵G پشتیبانی می‌کند، بنابراین این احتمال وجود دارد که پوکو به زودی از اولین گوشی «سری ایکس» - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - خود با پشتیبانی از شبکه ۵G رونمایی کند. همچنین این - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - گوشی از شبکه‌های بلوتوث و Wi-Fi 6 پشتیبانی می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان

در فهرست FCC هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات اصلی دستگاه عنوان نشده است. با این وجود هفته گذشته گوشی پوکو X3 GT در سایت‌های صدور تاییدیه مانند SGS Fimko و TKDN اندونزی مشاهده شد. شایعات حاکی از آن است که این گوشی نسخه جدیدی از ردمی نوت ۱۰ پرو ۵G خواهد بود که ماه گذشته در چین معرفی شد.

طبق - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - شایعات عنوان شده، گوشی پوکو X3 GT از نمایشگر ۶.۶ اینچی IPS LCD با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز بهره می‌برد و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - مجهز به تراشه دیمنسیتی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - ۱۱۰۰، حداکثر ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی خواهد بود. همچنین این گوشی می‌تواند به همراه یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی عرضه شود که از فناوری شارژ سریع ۶۷ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - وات پشتیبانی می‌کند.

براساس خبرهای غیررسمی،‌ احتمالا پوکو X3 GT از دوربین سلفی ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد و ماژول سه گانه پنل پشتی نیز شامل دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، لنز فوق عریض ۸ مگاپیکسلی و دوربین ماکرو ۲ مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین از سایر موارد عنوان شده می‌توان به اسکنر اثر انگشت یکژارچه با دکمه پاور است.

البته در آخر باید عنوان کرد که مشخصات اصلی این گوشی هنوز به صورت رسمی تایید - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - نشده است و باید منتظر اخبار جدیدی از - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر ملایر استان همدان - سوی پوکو باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone