🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل عدم وجود آب در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: ظرفشویی شما به دلایل مختلفی می تواند آب گیری نکند که نیاز به بررسی و رفع آن توسط تکنسین متخصص وجود دارد.
  2. سوال: نقش و نحوه عملکرد میکروسوئیچ فولوتر چگونه است؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  3. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  4. سوال: علت تمیز نشستن ظرف ها در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: مشکل در پمپ و موتور ظرفشویی ، گرم نبودن آب ، نحوه قراردهی اشتباه ظروف و ... از عوامل این مشکل هستند.
  5. سوال: چرا در ظرفشویی من باز نمی شود؟
    پاسخ: مشکل در میکروسوئیچ درب ، قفل در ، فعال بودن قفل کودک و .... از عوامل این مشکل هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14144.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

بهترین بازی‌های دو نفره موبایل؛ رو در روی هم رقابت کنید

رقابت و عطش به رخ کشیدن برتری، علت جذابیت بسیاری از سرگرمی‌های دسته‌ جمعی است و یکی از نکاتی است که می‌تواند بازی‌ها را به سوی موفقیت بکشاند. علاوه بر بازی‌های مولتی پلیر، بازی‌هایی هم ...

رقابت و عطش به رخ کشیدن برتری، علت جذابیت بسیاری از سرگرمی‌های دسته‌ جمعی است و یکی از نکاتی است که می‌تواند بازی‌ها را به سوی موفقیت بکشاند. علاوه بر بازی‌های مولتی پلیر، بازی‌هایی هم هستند که برای رقابت‌های دو نفره و رو در رو ساخته شده‌اند، احتمالا بعد از خواندن این جمله به بازی DUAL فکر کردید که مجموعه بازی‌های دو نفره و گروهی را در خود جای داده اما در این مطلب قرار است به سراغ بازی‌هایی برویم که علاوه بر گیم‌پلی اصلی خود، امکان تجربه‌ی دو نفره از بازی را هم - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - فراهم کرده‌اند.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان

  • بازی آفلاین است

بازی BADLAND یکی از آن - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - محصولات معروف و نسبتا قدیمی است که هنوز هم به صورت مرتب آپدیت می‌شود و آخرین آپدیتش هم در ماه گذشته منتشر شد. داستان این بازی که بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر دارد،‌ در یک جنگل فوق العاده زیبا رقم می‌خورد که پشت این همه زیبایی‌اش اتفاقات - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - وحشتناکی را پنهان کرده و شما باید با گذشتن از سد موانع و تله‌ها این معما را حل کنید.

بازی BADLAND حالت مولتی پلیر هم دارد اما این امکان هم هست که با - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - یک تا سه بازیکن دیگر که با شما در یک مکان حضور دارند، روی یک دستگاه موبایل بازی کنید. صفحه‌ی بازی تغییری نخواهد کرد و می‌توانید با همراهی دوستانتان در همان بخش تک - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - نفره گیم‌پلی حضور داشته باشید.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان

BADLAND

سازنده: Frogmind Oy قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای / 0.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 224.8/63 مگابایت زبان:

Tank Stars

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان

  • بازی آفلاین است

در بین بازی‌های دو نفره همیشه نامی از بازی های رقابتی تانک وجود دارد، بنابراین دومین بازی لیست Tank Stars است که در آن باید با تانک یا تانک های دشمن روبرو شوید و تلاش کنید تا با نشانه گیری دقیق، جبهه‌ی مقابل را نابود کنید. بازی تعداد متنوعی تانک قابل ارتقاء در اختیارتان می‌گذارد - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - و گیم‌پلی آن هم از تنوع خوبی برخوردار است.

بازی Tank Stars به طور کلی آفلاین است و اگر به - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - اتصال اینترنت دسترسی نداشته باشید، می‌توانید با یک بازیکن دیگر روی دستگاه مشترک بازی کنید اما این امکان - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - هم هست که با اتصال به یک شبکه‌ی وای‌فای مشترک بازی را روی دو دستگاه تجربه کنید. برای اینکه به این مود بازی دسترسی پیدا کنید باید چند مرحله‌ی ابتدایی را بگذرانید.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان

Tank Stars‏

سازنده: Playgendary Limited قیمت: رایگان - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 625.3/88 مگابایت زبان:

Bowmasters

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان

  • بازی آفلاین و آنلاین است

اگر از بازی‌های نشانه‌گیری و شلیک خوشتان می‌آید - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - اما بازی Tank Stars برایتان جذاب نیست، حتما نگاهی به بازی Bowmasters‏ بیاندازید که در آن شما در قالب یک کاراکتر - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - کمان‌دار بقیه را نشانه خواهید - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - رفت. در این بازی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - دقت و زمان‌بندی درست اهمیت بالایی دارند و می‌توانند کلید شما در پیروزی رقابت باشند.

برای اینکه بتوانید بازی را با یک بازیکن دیگر تجربه کنید، باید بخش - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - آموزشی را تکمیل کنید و چندتا از مراحل اولیه را هم بگذرانید. پس از آن می‌توانید با استفاده از یک دستگاه مشترک به صورت آفلاین یا با - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - استفاده از دیوایس‌های جداگانه و به شکل آنلاین - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - با هم رقابت کنید و  سر یکدیگر را نشانه بگیرید تا جایی که یک نفر از پا در بیاید.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان

Bowmasters

سازنده: Playgendary GmbH قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 691/97 مگابایت زبان:
  • بازی آفلاین - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - است

بازی Crossy Road‏ هم حدود یک ماه پیش آپدیت جدیدی دریافت کرد و حالا آماده است تا تجربه‌ی کاربری بهتری را در اختیار بازیکنان بگذارد. در این بازی ساده و در عین حال اعتیاد آور که بیش از ۲۰ میلیون بازیکن دارد، باید به کاراکترهای - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - مختلف کمک کنید تا از خیابان‌های پر از مانع و وسیله‌ی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - نقلیه بدون آسیب دیدن عبور کنند.

در مود دو نفره،‌ صفحه نمایش به - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - دو بخش تقسیم می‌شود یا اصطلاحا حالت اسپلیت اسکرین - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - پیدا می‌کند تا شما و بازیکن دوم به صورت همزمان رقابت کنید. نکته‌ی جالب این است که شما می‌توانید حواس - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - رقیبتان را پرت کنید یا بطوری حرکت کنید که طرف مقابل به دردسر بیفتد و به موانع برخورد کند. بازی برای اندروید تی‌وی هم بهینه شده و می توانید روی صفحه نمایش بزرگتر هم تجربه‌اش کنید.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان

Crossy Road

سازنده: Hipster Whale قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 108.4/75 مگابایت زبان:

Battlelands Royale

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان

  • بازی آنلاین است

اگر از طرفداران بتل رویال هستید اما دنبال گزینه‌ای می گردید که گیم‌پلی آن طولانی نباشد و نیاز به - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - دستگاه قدرتمند نداشته باشد،‌ بازی Battlelands Royale‏ را در نظر داشته باشید. این بازی بی شباهت به پابجی و فورتنایت نیست اما نیاز به استراتژی‌های پیچیده - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - ندارد و با ارائه‌ی گیم‌پلی رقابتی و در عین حال کوتاه برای زمان‌های استراحت عالی است. بازی آنلاین است و شما می‌توانید با بازیکنانی که در لیست دوستانتان وجود دارند،‌ در بخش‌های دو نفره و گروهی به رقابت بپردازید.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان

Battlelands Royale‏

سازنده: Futureplay - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - Oy قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 401.1/117 مگابایت زبان:

Sea Battle 2

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان

  • بازی آنلاین و آفلاین است

بازی Sea Battle 2‏ که دومین بازی از یک سری - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - به همین نام است شما را به یک جنگ استراتژیک دریایی می‌برد که در آن باید با هر چه - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - در چنته دارید، نیروهای دشمن را که تا دندان مسلح هستند،‌ شکست بدهید. طراحی بصری بازی به صورت طراحی خودکاری است که حسابی یاد بازی‌های دسته جمعی ایام قدیم را زنده می‌کند.

برای بازی کردن با یک باریکن دیگر، راه‌های زیادی پیش رویتان قرار دارند؛ می‌توانید بازی را روی یک دستگاه تجربه کنید، با استفاده از بلوتوث دستگاه‌ها را به هم مرتبط کنید و درخواست دعوت به بازی ارسال - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - کنید یا اینکه به صورت آنلاین بازیکن دیگر را به لیست دوستان اضافه کرده و درخواست بازی بدهید. - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - با توجه به نوع گیم‌پلی، ممکن است بازی کردن روی یک دستگاه کمی سخت باشد اما در هر - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان - صورت این امکان هم وجود دارد.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر خوانسار استان اصفهان

Sea Battle 2‏

سازنده: BYRIL OOO قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 102/43 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone