🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  2. سوال: چه میزان از مواد شوینده را داخل ظرفشویی بریزیم؟
    پاسخ: بسته به نوع و مدل دستگاه و میزان ظروف شما متفاوت می باشد که بهتر است طبق مقدار پیشنهاد شده در کاتالوگ دستگاه خودعمل کنید.
  3. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  4. سوال: آیا ضمانتی برای تعمیرات انجام شده بر روی دستگاه من وجود دارد؟
    پاسخ: بله همه تعمیرات انجام شده برای شما داخل سیستم ثبت و دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  5. سوال: آیا ظرفشویی نیاز به سرویس دوره ای دارد؟
    پاسخ: معمولا نیاز است حداکثر به صورت سالیانه ظرفشویی خود را سرویس کنیم و از ایجاد مشکلات جدی تر که قطعا هزینه های سنگینی به بار خواهند آورد جلوگیری کنیم.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14154.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا با قانونی جدید می‌خواهد امکان حذف اپ‌های پیش‌فرض اندروید و iOS را فراهم کند

در شرایطی که قانون‌گذاران به تحقیق درباره رفتارهای انحصارطلبانه شرکت‌های بزرگ فناوری ادامه می‌دهند، آمریکا در حال تدوین قانونی است که امکان حذف اپ‌های پیش‌فرض را از روی گوشی‌های اندروید و iOS فراهم می‌کند. قانون‌گذاران ...

در شرایطی که قانون‌گذاران به تحقیق درباره رفتارهای انحصارطلبانه شرکت‌های بزرگ فناوری ادامه می‌دهند، آمریکا در حال تدوین قانونی است که امکان حذف اپ‌های پیش‌فرض را از روی گوشی‌های اندروید و iOS فراهم می‌کند.

قانون‌گذاران آمریکا به‌تازگی طرح جدیدی را پیشنهاد کرده‌اند که اپل و گوگل را موظف - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - می‌کند تا کاربران امکان حذف - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - اپلیکیشن‌های پیش‌فرض را داشته باشند. برای مثال، مطابق این قانون کاربران آیفون می‌توانند در صورت تمایل اپلیکیشن‌های Phone یا Messages را از روی دستگاه خود حذف کنند.

«دیوید سیسیلین» در گفتگو با نشریه بلومبرگ - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - گفت: «شرکت‌ها نباید از سلطه خود در بازار برای ارجح قرار دادن محصولات و خدماتشان نسبت به سایر محصولات و خدمات استفاده کنند.» اپل از چندی قبل حرکت به این سمت را آغاز کرده و اجازه داده بود که کاربران اجازه حذف برخی از اپ‌های پیش‌فرض را داشته باشند.

تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس

در حال حاضر اپلیکیشن‌هایی مثل Note - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - ،Mail ،Calendar ،Weather و حتی FaceTime به صورت کامل قابل حذف‌ هستند، - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - ولی سایر اپلیکیشن‌ها - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - مثل Phone ،Messages ،Clock ،Wallet و Watch را صرفا می‌توان مخفی کرد تا - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - جلوی دید کاربر نباشند.

طرح پیشنهادی - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - نمایندگان آمریکا به‌طور مستقیم اپل یا سایر تولیدکنندگان تلفن‌های هوشمند را هدف قرار نداده - تعمیرات ظرفشویی تکنوگاز در شهر کازرون استان فارس - است. این طرح شامل شرکت‌هایی مثل آمازون هم می‌شود که مثلا در سرویس پرایم ویدیو پلتفرم‌های فروشگاهی خود را ارجح قرار می‌دهند.

آقای سیسیلین در پاسخ به این سوال که آیا مایکروسافت هم در این دسته‌بندی قرار می‌گیرد یا نه، پاسخ مبهمی را ارائه کرد. او گفت این تصمیم به وزارت دادگستری و کمیسیون تجارت فدرال آمریکا بستگی دارد. در واقع آن‌ها مراجع تصمیم‌گیری در این رابطه خواهند بود.

البته طرح جدید کنگره چند محدودیت هم دارد. برای نمونه، این طرح فقط روی محصولات و خدماتی اعمال می‌شود که بیش از ۵۰ میلیون کاربر فعال روزانه دارند. علاوه بر این، ارزش بازار شرکتی که این محصولات یا خدمات را در تملک دارد، حداقل باید ۶۰۰ میلیارد دلار باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone