🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت نیاز به ضدعفونی و بررسی کارکرد صحیح آن می توانید با رعایت اصول اقدام کنید.
  2. سوال: عامل بوی بد داخل ظرفشویی و ظروف بعد از شستشو چیست؟
    پاسخ: بوی بد در ظرفشویی می تواند ناشی از مشکل در پمپ تخلیه ، گرفتگی فیلتر و ... باشد.
  3. سوال: میکروسوئیچ فولوتر(شناور) ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: این قطعه در کف و قسمت پایینی ظرفشویی قرار دارد که انواع مختلف برقی و الکترونیکی دارد.
  4. سوال: علت طولانی شدن زمان شستشو ظروف چیست؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  5. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14151.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

هواوی از نسل جدید لپ‌تاپ اقتصادی میت بوک D 15 با پردازنده اینتل رونمایی کرد

هواوی نسخه جدید لپ‌تاپ ارزان قیمت و بسیار سبک «میت بوک D 15» را با هدف استفاده برای کارهای عمومی و روزمره مجهز به پردازنده ده هسته‌ای اینتل معرفی کرد. نسخه جدید میت بوک D ...

هواوی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - نسخه جدید لپ‌تاپ ارزان قیمت و بسیار سبک «میت بوک D 15» را با هدف استفاده برای کارهای عمومی و روزمره مجهز به پردازنده ده هسته‌ای اینتل معرفی کرد.

نسخه جدید میت بوک D 15 در حال حاضر بازار سنگاپور را هدف قرار داده است و هواوی قصد دارد عملکرد همه جانبه، طراحی زیبا و وزن سبک آن را به نمایش بگذارد. لپ‌تاپ جدید هواوی رنگ نقره‌ای بسیار خاصی دارد و وزن آن فقط ۱.۵۶ کیلوگرم است.

دستگاه جدید مجهز به حسگر اثرانگشت یکپارچه در دکمه پاور است و از مولتی اسکرین پشتیبانی می‌کند. به علاوه دستگاه جدید برای  کارهای دفتری مانند برقراری جلسات گزینه مناسبی است و به کارایی بالاتر کاربران کمک می‌کند.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان

لپ‌تاپ جدید میت بوک D 15 از نمایشگر ۱۵.۶ اینچی IPD LCD با وضوح ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل بهره می‌برد که زاویه دید ۱۷۸ - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - درجه را ارائه می‌دهد. همچنین در قسمت زیرین، به پردازنده i3-10110U اینتل و کارت گرافیک UHD 620 اینتل مجهز است.

برای حافظه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - دستگاه نیز هواوی رم - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - ۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD در نظر گرفته است. در نهایت - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - این لپ‌تاپ توسط یک باتری ۴۲ وات ساعتی کار می‌کند و حتی پشتیبانی از فناوری بلوتوث ۵.۰ را نیز در اختیار مصرف‌کنندگان خود قرار می‌دهد.

لپ‌تاپ جدید هواوی از - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - تاریخ ۵ تیر ماه برای خرید در دسترس قرار خواهد گرفت و علاقه‌مندان می‌توانند خرید خود را از طریق فروشگاه‌های رسمی هواوی انجام دهند. علاوه بر - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - این از تاریخ ۱۰ تیر ماه نیز این محصول توسط شرکت Lazada‎ مستقر در سنگاپور به فروش خواهد رسید. قیمت نهایی لپ‌تاپ جدید هواوی تقریباً ۵۵۸ دلار اعلام شده است. طبق تصویر منتشر شده از سوی هواوی به نظر می‌رسد این شرکت برای خریداران لپ تاپ جدید خود «کوله لپ‌تاپ» و «موس بی‌سیم» هواوی نیز به صورت رایگان اهدا خواهد - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اسدآباد استان همدان - کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone