🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی در ظرفشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیربرقی در ظرفشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: موتور اینورتر چه تفاوتی با موتور عادی دارد؟
    پاسخ: موتور اینورتر در ظرفشویی یا دیگر دستگاه هایی که وجود دارد نقش بسزایی در کاهش مصرف انرژی و افزایش کارایی دارد.
  3. سوال: نقش و وظیفه میکروسوئیچ در ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ در ظرفشویی قفل کردن در و ایجاد و حفظ ایمنی لازم برای ادامه روند دستگاه است.
  4. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14148.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

چگونه سقف مصرف مجاز اینترنت در موبایل‌های سامسونگ را تنظیم کنیم؟

بسته‌های اینترنت سیم‌ کارت به طور معمول قیمت بیشتری نسبت به اینترنت خانگی دارد و در نظر داشتن حجم استفاده شده می‌تواند در کاهش هزینه‌ها تاثیر چشمگیری داشته باشد. در همین راستا قصد داریم آموزش ...

بسته‌های اینترنت سیم‌ کارت به طور معمول قیمت بیشتری نسبت به اینترنت خانگی دارد و در نظر داشتن حجم استفاده شده می‌تواند در کاهش هزینه‌ها تاثیر چشمگیری داشته باشد. در همین - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - راستا قصد داریم آموزش تعیین سقف مصرف مجاز اینترنت در موبایل‌های سامسونگ را به صورت قدم به قدم بدون نیاز به اپ‌های جانبی شرح دهیم. 

سامسونگ در نسخه سوم One UI قابلیت‌های جدیدی به ابزار - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - کنترل مصرف افزوده است؛ - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - در نتیجه برخی از آن‌ها در نسخه‌های قدیمی‌تر دیده نمی‌شود. اگر دستگاه شما از نسخه‌های قبلی رابط کاربری - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - سامسونگ بهره می‌برد، ممکن است امکان اجرای بعضی از دستورالعمل‌های توضیح داده شده در مطلب را نداشته باشید. 

تعیین حداکثر حجم مورد استفاده

برای تنظیم سقف مصرف مجاز اینترنت در موبایل‌های سامسونگ ابتدا وارد بخش تنظیمات شوید و سپس قسمت Connections را باز کنید و گزینه Data Usage را در پایین صفحه انتخاب نمایید.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل

در - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - صفحه جدید باز شده به پایین بروید تا گزینه Billing cycle and data warning را مشاهده و آن را انتخاب کنید. - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - اکنون Start billing cycle on را لمس کنید و تاریخ شروع بسته اینترنت در هر ماه را انتخاب کنید. همچنین دو گزینه Set data warning و Set data limit را نیز فعال کنید.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل

برای مثال اگر حجم بسته اینترنت سیم کارتتان در ماه ۱۰ گیگابایت است، - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - می‌توانید مقدار لازم برای هشدار را روی ۸ گیگابایت تنظیم کنید. اگر گزینه Set data - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - limit فعال باشد، در صورت رسیدن به حد مجاز تعیین شده، اینترنت دستگاه به صورت خودکار خاموش - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - می‌شود. 

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل

این قابلیت می‌توانید در سفرهای - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - بین‌المللی نیز بسیار مفید واقع شود؛ زیرا هزینه‌های اتصالات همراه از جمله اینترنت سیم کارت در حالت رومینگ یا در اپراتورهای خارجی بسیار چشمگیر خواهد بود. همچنین سیم کارت‌های موقتی که توسط هتل‌ها یا تورها در اختیار مسافران قرار می‌گیرند، حجم چندانی برای اینترنت ارائه نمی‌دهند و بهتر است سقف مجاز را برای آن‌ها فعال کنید.

بررسی میزان - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - مصرف اینترنت

بررسی اپ‌ها از نظر میزان اینترنت مورد استفاده می‌تواند در کنار تعیین سقف مصرف مجاز اینترنت در موبایل‌های سامسونگ، روش مناسبی برای کاهش هزینه‌ها باشد. برای شروع همانند قسمت قبلی به اپ تنظیمات بروید، سپس منوی Connections را انتخاب کنید و گزینه Data usage - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - را لمس نمایید.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل

اکنون گزینه Mobile data usage را انتخاب کنید. در زیر نمودار مصرف، می‌توانید لیستی از اپلیکیشن‌ها به ترتیب میزان مصرف اینترنت در بازه یک ماهه را مشاهده کنید. 

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل

اگر به نظرتان اپلیکیشنی بیش از مقدار معمول اینترنت مصرف کرده است می‌توانید با لمس آن، جزئیات مصرف را مشاهده کنید. در صورتی که می‌خواهید دسترسی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - یک اپ به اینترنت در پس زمینه را قطع کنید، گزینه Allow background data usage را غیرفعال کنید. اکنون تنها زمانی که در حال استفاده از اپ مورد نظر باشید - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - می‌تواند به اینترنت متصل باشد.

فعال کردن حالت کاهش - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - مصرف اینترنت

اگر حجم بسته اینترنت دستگاه شما رو به پایان است، می‌توانید از قابلیت کاهش مصرف اینترنت استفاده کنید که در موبایل‌های سامسونگ وجود دارد. اساس کار ویژگی گفته شده بر محدود کردن دسترسی اپلیکیشن‌ها در پس زمینه به اینترنت استوار است. برای شروع دوباره مسیر تنظیمات، Connections و - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - سپس Data usage را طی کنید.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل

گزینه Data saver را انتخاب کنید و سپس کلید نمایان شده را فعال نمایید. از این پس اپ‌ها نمی‌توانند در پس زمینه به - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - اینترنت متصل شوند. این قابلیت ممکن است در برخی موارد دردسرساز باشد؛ برای مثال اپ‌های پیام‌رسان مانند واتساپ - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - نمی‌توانند به صورت دائمی به اینترنت متصل باقی بمانند و دیگر نوتیفیکیشن پیام‌های جدید نمایش داده نخواهد شد.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل

خوشبختانه کاربران می‌توانند اپ‌های دلخواه را از حالت کاهش مصرف اینترنت خارج کنند. برای انجام - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - این کار در منوی Data saver گزینه Allowed - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - to use data while Data saver را انتخاب کنید.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل

در میان اپ‌های موجود در لیست می‌توانید گزینه‌های دلخواه خود را انتخاب کنید تا - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - امکان اتصال به اینترنت در پس زمینه - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - هنگام روشن بودن حالت کاهش مصرف اینترنت را داشته باشند.

حالت کاهش مصرف اینترنت شدید

گاهی اوقات فعال - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - کردن حالت کاهش مصرف عادی و تعیین سقف - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - مصرف مجاز اینترنت در موبایل‌های سامسونگ جوابگو نخواهد بود. برای چنین شرایطی قابلیت مخصوصی در نظر گرفته شده است که - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - به شدت استفاده از اینترنت را توسط سرویس‌ها و اپ‌ها محدود می‌کند. همچنین برخی از داده‌ها به صورت فشرده شده جابه‌جا می‌شوند تا حجم کمتری مصرف شود. برای فعال کردن آن ابتدا مسیر تنظیمات، Connections و سپس - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - Data usage را طی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - کنید.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل

اکنون به پایین صفحه بروید - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - و گزینه Ultra data saving mode را انتخاب و در - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - صفحه جدید کلید نمایش داده شده را فعال کنید.

اپلیکیشن‌های جانبی هم برای تنظیم سقف مصرف مجاز اینترنت در موبایل‌های سامسونگ - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر اردبیل استان اردبیل - کاربرد دارند؛ اما ساده‌ترین روش استفاده از قابلیت‌های فراهم شده توسط خود رابط کاربری One UI است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone