🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا آب وارد ظرفشویی من نمی شود؟
    پاسخ: عوامل مختلفی در عدم آبگیری ظرفشویی تاثیرگذارند از جمله این مشکلات می توان به خرابی شیر برقی، خرابی سنسور آب ، خرابی سوئیچ شناور و ... اشاره کرد.
  2. سوال: چرا ظرفشویی من خیلی طول می کشد تا فرایند شستشو را به اتمام برساند؟
    پاسخ: خراب شدن بعضی از قطعات مانند ترموستات ، موتور تایمر ، قطعه گرماساز و ... را می توان از عوامل این مشکل نام برد.
  3. سوال: تعمیرات دستگاه من چه مدت به طول می انجامد؟
    پاسخ: بستگی به ایراد و مشکل دستگاه شما زمان صرف شده برای تعمیرات نیز متفاوت می باشد.
  4. سوال: آیا می توان ظرفشویی را بدون هیچ ظرفی داخل آن روشن کنیم؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  5. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14140.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

انتشار اولین تصاویر از قاب محافظ پیکسل ۶ که طراحی متفاوت دوربین را تایید می‌کند

گوگل ظاهرا قصد دارد نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پیکسل را با طراحی متفاوت ماژول دوربین در دسترس کاربران قرار دهد. تصاویر به اشتراک گذاشته شده از قاب محافظ پیکسل ۶ طراحی متفاوت ماژول دوربین آن ...

گوگل ظاهرا قصد دارد نسل بعدی گوشی‌های هوشمند پیکسل را با طراحی متفاوت ماژول دوربین در دسترس کاربران قرار - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - دهد. تصاویر به اشتراک گذاشته شده از قاب محافظ پیکسل ۶ طراحی متفاوت ماژول دوربین آن را تا حدی نشان می‌دهد.

اواخر اردیبهشت ماه رندرهایی - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - از گوشی‌های پیکسل ۶ و پیکسل ۶ پرو گوگل به اشتراک گذاشته شد که ظاهر عجیب و طراحی متفاوت ماژول دوربین آن را نشان می‌داد. تصاویر مربوط به قاب محافظ این موبایل نیز که از طریق حساب کاربری توییتری به نام «Ice universe» به اشتراک گذاشته شده‌اند، رندرهای قبلی را تایید می‌کند.

قاب محافظ پلاستیکی شفاف نشان می‌دهد که احتمالا کاربران باید منتظر دستگاهی با ماژول دوربین مستطیلی شکل با چیدمان - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - افقی سنسورها در کنار یکدیگر باشند.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان

احتمالا پیکسل ۶ با ضخامت ۸.۹ میلی‌متر و - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - با احتساب بیرون زدگی دوربین با ضخامت ۱۱.۸ میلی‌متر در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. قسمت مستطیلی شکل مربوط به ماژول قاب محافظ، به گونه‌ای طراحی شده تا بتواند به خوبی از دوربین‌های دستگاه محافظت کند.

در قسمت بالای قاب حفره‌ای دیده می‌شود که این فکر را در ذهن ایجاد می‌کند که مربوط به جک هدفون ۳.۵  میلی‌متری است، اما به احتمال زیاد این حفره برای میکروفون بالایی در نظر گرفته شده است. تاکنون در هیچ یک از رندرهای فاش شده، خبری از - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - جک هدفون نبوده است. به نظر می‌رسد پیکسل ۶ مجهز - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان - به اسپیکرهای استریو باشد و طراحی قسمت پایینی قاب محافظ نیز این موضوع را تایید می‌‌کند.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر تایباد استان خراسان

شایعات حاکی از آن هستند که پیکسل ۶ از نمایشگر ۶.۴ اینچی تخت امولد و پیکسل ۶ پرو از نمایشگر ۶.۹ اینچی امولد با لبه‌های خمیده بهره خواهد برد. روی هر دو نمایشگر روزنه مخصوص دوربین سلفی دیده می‌شود و انتظار می‌رود گوگل در آن‌ها از فناوری سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر استفاده کند.

همچنین انتظار می‌رود که گوگل برای کاهش وابستگی خود به کوالکام و تراشه‌های اسنپدراگون، در گوشی‌های آینده خود از چیپست اختصاصی ۵ نانومتری که از پردازنده گرافیکی Mali G78 بهره می‌برد، استفاده کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone