🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
  2. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  3. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ شما باید ازشوینده های مخصوص ظرفشویی استفاده کنید در غیر اینصورت قطعا شاهد تمیز شدن ظروف خود نخواهید بود.
  4. سوال: آیا تکنسین ها لوازم کافی و تخصصی برای تعمیرات را به همراه خواهند داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  5. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: بله ؛ در صورت عدم تعویض طولانی مدت پوسیدگی و خرابی آن را به دنبال درد که سبب نشت آب از اطراف در می شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14141.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

گلکسی S21 FE با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی از راه می‌رسد

مستندات مربوط به تاییدیه 3C گلکسی S21 FE از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی خبر می‌دهد. هرچند کاربران باید تا پاییز منتظر بمانند تا سامسونگ مشکلات تولید را برطرف کرده و بتواند موبایل مذکور را ...

مستندات مربوط به تاییدیه 3C - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - گلکسی S21 FE از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی خبر می‌دهد. هرچند کاربران باید تا پاییز منتظر بمانند تا سامسونگ مشکلات تولید را برطرف کرده و بتواند موبایل مذکور را به بازار عرضه کند.

انتظار می‌رفت گلکسی S21 FE در کنار گلکسی زد فلیپ ۳ و گلکسی زد فولد ۳ تا اواسط مردادماه (هفته اول آگوست ۲۰۲۱)‌ از راه برسند، اما ظاهرا سامسونگ این موضوع را به دلیل مشکلات تولید تا فصل پاییز به تعویق انداخته است.

در حال حاضر گلکسی S21 FE مراحل صدور تاییدیه CCC چین را سپری می‌کند. نسخه مخصوص بازار چین گلکسی S21 FE شماره مدل - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - SM-G9900 موفق به دریافت تاییدیه CCC چین شده. مستندات مربوط به این تاییدیه نشان می‌‌دهد گلکسی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - S21 FE با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی (از طریق آداپتور شارژ USB PD 3.0 قابل برنامه ریزی PPS) از راه می‌رسد. البته این احتمال وجود دارد که سامسونگ موبایل جدید را بدون شارژر در جعبه به بازار عرضه کند. گفتنی است این دستگاه با شارژر - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - ۲۵ واتی سامسونگ EP-TA800 - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - کاملا سازگار خواهد بود.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی

برخی منابع آگاه پیشتر گفته بودند که سامسونگ به دلیل کمبود باتری و شاید تراشه تولید این گوشی را متوقف کرده است. با این وجود، کره‌ای‌ها در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - بیانیه رسمی خود اعلام کردند که هنوز چنین اتفاقی نیفتاده است. با توجه به اینکه هنوز خبری از عرضه این گوشی هوشمند به بازار نیست و کارها با کندی پیش می‌رود، ممکن است عرضه آن با تاخیر روبرو باشد.

براساس گزارش‌های منتشر شده به نظر می‌رسد گلکسی S21 - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - FE با نمایشگر ۶.۵ اینچی امولد اینفینیتی O و رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز و مجهز به حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر در دسترس کاربران قرار بگیرد.

موبایل جدید کره‌ای‌ها با دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در پنل جلویی و ماژول دوربین سه گانه در پنل پشتی عرضه شود. در قلب تپنده این گوشی هوشمند چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ در کنار رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه ۱۲۸ و ۲۵۶ گیگابایتی جای می‌گیرد.

به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - با رابط کاربری One UI 3.5 مبتنی بر اندروید ۱۱ در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر مرکزی استان مرکزی - دسترس کاربران قرار بگیرد و از استاندارد IP67/IP68، اسپیکرهای استریو، سامسونگ پی،‌ شارژ بی‌سیم و شارژ بی‌سیم معکوس پشتیبانی می‌کند. به علاوه موبایل جدید کره‌ای‌ها مجهز به باتری ۴۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone