🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33417.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

موشک هوا به هوای هایپرسونیک روسیه معرفی شد

رسانه‌های رسمی روسیه اخیراً گزارش داده اند، این کشور قصد دارد یک موشک هوا به هوای هایپرسونیک به جنگ افزارهایش اضافه کند که می‌تواند ۳۲۱ کیلومتر را بپیماید و هواپیمایی در این فاصله را هدف ...

رسانه‌های رسمی روسیه اخیراً گزارش داده اند، این کشور قصد دارد یک موشک هوا به هوای هایپرسونیک به جنگ افزارهایش اضافه کند - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران - که می‌تواند ۳۲۱ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران - کیلومتر را بپیماید و هواپیمایی در این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران - فاصله را هدف قرار دهد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران

این موشک R-37M نام دارد و می‌تواند با سرعتی ۶ برابر سرعت صوت معادل ۷۲۴۲ کیلومتر بر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران - ساعت حرکت کند. - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران - موشک یاد شده در واقع بر - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران - پایه‌ی موشک مدلی خاصی که شوروی در سال ۱۹۸۵ عرضه کرده‌، توسعه یافته و به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران - روز رسانی آن محسوب می‌شود.

موشک اصلی R-37 که سال ۱۹۸۵ توسط اتحاد جماهیر شوروی سوسیالیستی تولید شده بود، ۴.۵ متر طول و نیم تن وزن داشت. حال توسعه‌ی به رسانی جدید موشک یاد شده، روند تولید مدل دیگری به نام KS-172 را که قرار بود توسط شرکتی رقیب تولید گردد را زیر سوال برده است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران

این موشک - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران - که قرار است توسط جنگنده‌های سوخو-۵۷ روسیه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران - شلیک گردد، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران - قرار است به همراه سیستم جستجوگر هدف فعال مجهز شود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران - تا بتواند هواپیما‌های دشمن رو در هوا دنبال کرده و آنها را نابود کند.

این موشک هوا به هوای جدید روسیه قادر است که جنگنده های دشمن و هواپیما‌های بهره‌مند از کنترل هشدار زودهنگام هوابرد یا آواکس را هدف قرار داده و به آنها حمله کند. گفته شده جنگنده‌های سوخو ۵۷ قطعاً به موشک جدید R-37M مجهز خواهند شد.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران
جنگنده سوخو ۵۷

جنگنده‌های سوخو - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران - ۵۷ که تولیدشان ۱۲۰ میلیون پوند هزینه می‌برد، با بیشینه سرعت ۲۶۰۰ کیلومتر بر ساعت قرار است رقیبی برای جنگنده‌های اف ۲۲ آمریکا و چنگدو جی-۲۰ چین محسوب شوند.

مقامات کرملین مدعی شده‌ بودند که جنگنده های - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران - جدیدشان که در واقع پنجمین نسل هواپیما‌ها یا جت های پنهانکار به شمار می‌روند، قرار سال تا سال ۲۰۱۹ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران - میلادی وارد ارتش روسیه شوند. به همین دلیل امکان دارد که این موشک‌ها به - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران - صورت پیش فرض در جنگنده های یاد شده تعبیه گردند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران
تصویری مفهومی از یک موشک ابر صوتی

پیش از این گفته شده بود که ارتش آمریکا قصد دارد در تلاش برای رقابت با چین - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر نوشهر استان مازندران - و روسیه، موشک ابر صوتی توسعه دهد. در آن زمان گفته می شد که روسیه و چین به چنین سلاحی دست یافته اند، اما هیچ مدرکی برای اثبات این ادعا وجود نداشت. اکنون که عکس‌هایی از این موشک‌ها منتشر شده ، به نظر می رسد در آینده‌ای نزدیک شاهد معرفی چنین جنگ افزار‌هایی توسط آمریکا و چین باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone