🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مریوان استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مریوان استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا روشن کردن ظرفشویی خالی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر ؛ شما می توانید به صورت دوره ای در صورت نیاز این کار را انجام دهید و کمی مواد شوینده و در بعضی موارد کمی سرکه داخل آن بریزید که سبب از بین رفتن بوی بد و ضدعفونی دستگاه شود.
  2. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  3. سوال: در صورت خرابی مجدد دستگاه باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی ظرفشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده ، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  4. سوال: دلیل خشک نشدن ظروف پس از اتمام شستشو چیست؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل عدم تخلیه کامل آب که به دلیل خرابی پمپ و ترموستات به وجود می آید این مشکل رخ دهد.
  5. سوال: اگر دستگاه من مجدد خراب شود چه میزان هزینه باید پرداخت کنم ؟
    پاسخ: در صورت مشکل و خرابی مجدد دستگاه شما اگر این ایراد ناشی از تعمیرات و خدمات ما باشد مجددا تا 90 کاملا رایگان برای شما تعمیر خواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21287.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

مدیاتک از «هلیو G85» رونمایی کرد؛ چیپست گیمینگ برای گوشی‌های ارزانقیمت

چیپست جدید مدیاتک با پردازشگر گرافیکی قدرتمند امکان اجرای بازی‌های سطح بالا در گوشی‌های ارزان‌قیمت را فراهم می سازد. شیائومی هفته گذشته از «ردمی نوت ۹» رونمایی کرد که قلب پردازشی آن چیپست جدیدی به ...

چیپست جدید مدیاتک با پردازشگر گرافیکی قدرتمند امکان اجرای بازی‌های سطح بالا در گوشی‌های ارزان‌قیمت را فراهم می سازد.

شیائومی هفته گذشته از «ردمی نوت ۹» رونمایی کرد که قلب پردازشی آن چیپست - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مریوان استان کردستان - جدیدی به نام «هلیو - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مریوان استان کردستان - جی۸۵» بود. - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مریوان استان کردستان - در آن زمان اطلاعات جامع و دقیقی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مریوان استان کردستان - از این تراشه در دست نبود اما مدیاتک حالا به صورت رسمی آنرا معرفی کرده است.

هلیو G85 شبهات زیادی به مدل G80 داشته و اصلی ترین - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مریوان استان کردستان - تفاوت آنها به توان پردازش گرافیکی برمی گردد. G85 میزبان دو هسته پردازشی کورتکس ٰA75 با کلاک ۲ گیگاهرتز و شش هسته A55 است که فرکانس آنها به ۱.۸ گیگاهرتز محدود - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مریوان استان کردستان - شده است. مدیاتک برای اجرای بازی های حجیم به شکل روان فرکانس GPU را یک گیگاهرتز ارتقا داده و در کنار - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مریوان استان کردستان - آن از فناوری HyperEngine برای پایش سرعت شبکه استفاده کرده است.

هلیو G85 - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مریوان استان کردستان - دست تولیدکنندگان را در تعبیه سنسورهای تصویربرداری مختلف باز گذاشته و توان پشتیبانی از دوربین دوگانه با سنسورهای ۱۶ مگاپیکسلی و یا سنسور تکی ۴۸ مگاپیکسلی را دارد.

تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مریوان استان کردستان

کمپانی تایوانی از نظر قابلیت‌های ارتباطی امکان سوییچ هوشمند بین Wi-Fi و LTE تنها در ۱۳ میلی ثانیه - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مریوان استان کردستان - را میسر کرده که عملا به معنی تغییر شبکه بدون لگ است. یکی از مشکلاتی  که حتی پرچمدارها هم با آن مواجهند اختلالی است که تماس‌های دریافتی در روند بازی - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مریوان استان کردستان - ایجاد می کند؛ هلیو جی۸۵ اما مانع از قطع اتصال در این موارد می شود.

در - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مریوان استان کردستان - زمینه مصرف انرژی هم استفاده از  معماری big.LITTLE برای درگیر نکردن هسته‌های پر - تعمیرات ظرفشویی ویرپول در شهر مریوان استان کردستان - مصرف در سناریوهای روزمره و فناوری VoW به کاهش مصرف باتری کمک می کند. مدیاتک از مدتی قبل ارائه هلیو G85 به تولیدکنندگان را کلید زده و انتظار می رود در موبایل های با قیمت حدود ۲۰۰ دلار شاهد استفاده از آن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رامین نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر میشه بگید طرفای روستای بیله مریوان تعمیر ظرفشویی ویرپول WFC 3C23 PF X هم دارید؟
پاسخ: بله در روستای بیله شهر مریوان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone