🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بندر انزلی استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بندر انزلی استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سروصدا در حین کار ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: عوامل مختلفی ممکن است باعث سروصدا داخل ظرفشویی شود .برخورد بازو های آب پاش یکی از عمده دلایلی است که به دلیل عدم تنظیم آنها ایجاد می شود.
  2. سوال: چرا آبگیری ظرفشویی من قطع نمی شود؟
    پاسخ: خرابی شیر برقی در ظرفشویی مهمترین عامل این مشکل است.
  3. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله ، تمامی تکنسین ها با پک لوازم تعمیرات تخصصی کامل خدمت شما حضور پیدا خواهند کرد و جای هیچ گونه نگرانی از نبود لوازم تعمیرات نخواهد بود.
  4. سوال: چرا بعضی از ظروف تمیز و بعضی مثل قبل هنوز چرب و کثیف می باشند؟
    پاسخ: علاوه بر آن می تواند عوامل دیگری باعث این اتفاق شود .استفاده از شوینده های نامرغوب ، پرنکردن ماشین و ... از این عوامل هستند.
  5. سوال: تکنسین چقدر شول می کشد بعد از سفارش مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایت زمان برای رسیدن تکنسین در خدمت شما 1 ساعت می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21307.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

فرانسه و بریتانیا اپلیکیشن‌های ردیابی تماس را بدون فناوری اپل و گوگل آزمایش می‌کنند

اگرچه سرعت شیوع کرونا نسبت به ماه‌های گذشته کاهش پیدا کرده، اما همچنان بزرگترین تهدید برای زندگی بشر محسوب می‌شود. اپل و گوگل در گذشته از افزودن قابلیت ردیابی تماس به سیستم عامل‌های خود خبر ...

اگرچه سرعت شیوع کرونا نسبت به ماه‌های گذشته کاهش پیدا کرده، اما همچنان بزرگترین تهدید برای زندگی بشر محسوب می‌شود. اپل و گوگل در گذشته از افزودن قابلیت ردیابی تماس به سیستم عامل‌های خود خبر دادند اما کشورهای فرانسه و بریتانیا بدون فناوری این دو شرکت چنین ویژگی را آزمایش خواهند کرد.

وزارت بهداشت، درمان و مراقبت اجتماعی بریتانیا روز دوشنبه - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - در بیانیه‌ای اعلام کرد که اپلیکیشن کووید-۱۹ سرویس سلامت همگانی (NHS) را به عنوان بخشی - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - از برنامه «آزمایش، پیگیری و ردیابی» در جزیره وایت عرضه خواهد کرد. NHS و کارکنان شورا می‌توانند از سه شنبه این برنامه را دانلود کنند، البته روز پنجشنبه این اپلیکیشن برای استفاده عموم عرضه خواهد شد. این برنامه توسط NHSX و تیمی از پرشکان توسعه پیدا کرده است.

مانند سایر اپلیکیشن‌های ردیابی تماس که توسط دولت‌ها و سازمان‌های - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - خصوصی توسعه پیدا کرده، NHS نیز از فناوری بلوتوث در میان گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند و اگر تست فردی مثبت باشد، هشدار ناشناس ارسال می‌کند. اگر فردی گوشی هوشمند نداشته باشد، می‌تواند توسط پورتال‌های آنلاین یا مصاحبه تماس‌های اخیر خود را ثبت کند.

بریتانیا از دیتابیس متمرکز برای جمع آوری - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - و ذخیره اطلاعات بیمار استفاده می‌کند که با پلتفرم نوتیفیکیشن قرارگیری در معرض بیماری اپل و گوگل سازگاری ندارد. عدم تمرکز یکی از ویژگی‌های اصلی سیستم توسعه یافته توسط این دو شرکت است که البته برای اطمینان از ناشناس بودن اطلاعات و محافظت از اطلاعات حساس کاربران، طراحی شده است.

تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بندر انزلی استان گیلان

علاوه بر بریتانیا، فرانسه نیز از اطلاعات متمرکز در اپلیکیشن خود با نام «StopCOVID» - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - استفاده می‌کند و این برنامه از هفته آینده وارد مرحله آزمایشی می‌شود. نحوه عملکرد این برنامه تفاوتی با COVID-19 بریتانیا ندارد و از بلوتوث گوشی‌های هوشمند استفاده می‌کند. در حال حاضر مشخص نشده که دولت این کشور با - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - شرکت‌های اپل و گوگل برای دسترسی به اطلاعات کاربران همکاری داشته یا خیر.

چندین هفته پیش اپل و گوگل خبر از همکاری با یکدیگر برای افزودن قابلیت ردیابی تماس به محصولات خود دادند و اپل نیز API نسخه بتای آن را به عنوان بخشی از نسخه بتای iOS 13.5 در اختیار توسعه‌دهندگان قرار داد. پس از عرضه API، این دو شرکت - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - قصد دارند سیستم نوتیفیکشن قرارگیری در معرض بیماری را به سیستم عامل‌های - تعمیرات ظرفشویی مجیک در شهر بندر انزلی استان گیلان - خود اضافه کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone