🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  2. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  4. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17893.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

استفاده اجباری از سیستم پرداخت گوگل در پلی استور هند تا ۲۰۲۲ به تعویق افتاد

تنها چند روز پس از تشکیل ائتلافی در هند علیه سیاست جدید پلی استور مبنی بر دریافت ۳۰ درصد کارمزد از اپ‌ها، گوگل از تعویق اجرای آن در این کشور تا آوریل ۲۰۲۲ خبر داد. ...

تنها چند روز - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابل استان مازندران - پس از تشکیل ائتلافی در هند علیه سیاست جدید پلی استور مبنی بر دریافت ۳۰ درصد کارمزد از اپ‌ها، گوگل از تعویق اجرای آن در این کشور تا آوریل ۲۰۲۲ خبر داد.

قانون جدید پلی استور از سپتامبر ۲۰۲۱ اجرایی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابل استان مازندران - خواهد شد و تنها اجرای آن در هند چندین ماه دیرتر آغاز - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابل استان مازندران - می‌شود. این کمپانی به درخواست‌های توسعه‌دهندگان گوش خواهد داد و به دنبال همکاری با آن‌ها برای رفع نگرانی‌ها است.

«پورنیما کوچیکار»، مدیر توسعه کسب و کار بازی‌ها و اپلیکیشن‌ها در گوگل پلی در بیانیه‌ای اعلام کرده:

«ما در حال برنامه‌ریزی برای جلسات با استارتاپ‌های مطرح در هند هستیم تا عمیق‌تر نگرانی‌های آن‌ها را درک کنیم. ما به دنبال راه‌اندازی کارگاه‌های سیاست‌گذاری برای پاسخ به سوالات درباره سیاست‌های پلی استور هستیم و همچنین به توسعه‌دهندگان هندی زمان بیشتری برای ادغام سیستم پرداخت پلی استور می‌دهیم. طبق برنامه زمانی، از ۱۱ فروردین ۱۴۰۱ این سیاست اجرایی می‌شود.»

کوچیکار در ادامه گفته:

«ما همیشه به توسعه‌دهندگان گفته‌ایم که برای نحوه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابل استان مازندران - توزیع اپ‌های خود حق انتخاب دارند و فروشگاه‌ها برای کسب و کار توسعه‌دهندگان - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابل استان مازندران - و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابل استان مازندران - همچنین مصرف‌کنندگان باید رقابت کنند.»

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابل استان مازندران

گوگل چند روز پیش اعلام - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابل استان مازندران - کرد که به اپ‌ها اجازه نمی‌دهد سیستم پرداخت درون پلی استور را دور بزنند. این اقدام به گوگل اطمینان می‌دهد که ۳۰ درصد از درآمد اپ‌های اندرویدی در دسته‌های مختلف را به عنوان کارمزد دریافت می‌کند.

هفته گذشته بیش از ۱۵۰ استارتاپ در کشور هند یک ائتلاف - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابل استان مازندران - غیررسمی برای مبارزه با این سیاست جدید تشکیل دادند که از میان آن‌ها می‌توان به «Paytm» اشاره کرد که باارزش‌ترین استارتاپ هندی محسوب می‌شود. استارتاپ‌های مطرح دیگری مانند - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابل استان مازندران - «Razorpay» و «ShareChat» نیز در - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابل استان مازندران - این ائتلاف حضور دارند.

بیش از ۵۰ مدیر اجرایی روز شنبه در تماس ویدیویی نگرانی‌های خود درباره این سیاست - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بابل استان مازندران - جدید را با وزیر الکترونیک و فناوری اطلاعات هند در میان گذاشتند. در این میان استارتاپ Paytm اخیرا از یک اپ استور کوچک رونمایی کرده که شامل اپ‌های هندی مشهور می‌شود. این اقدامات باعث شده گوگل تنها برای هند تغییراتی در سیاست جدید خود اعمال کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone