🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار به هنگام مراجعه قطعات و لوازم مورد نیاز را خواهد داشت؟
    پاسخ: بله قطعات و لوازم احتمالی که مورد استفاده دستگاه شما قرار گیرد را همراه خود خواهند داشت که در صورت نیاز تعویض یا تعمیر لازم را انجام دهند.
  2. سوال: فیلتر در ظرفشویی چه کاربردی دارد؟
    پاسخ: کاربرد فیلتر ها در ظرفشویی برای جلوگیری از برگشت و باقی ماندن مواد غذایی بر روی ظروف می باشد.
  3. سوال: آیا لاستیک ظرفشویی را باید تعویض کنیم؟
    پاسخ: شما باید به طور مرتب آن را تمیز و جرم گیری کنید و در صورت مشاهده هرگونه خرابی و یا در رفتگی آن فورا برای تعویض آن اقدام کنید.
  4. سوال: چرا فقط برخی از ظروف تمیز می شوند؟
    پاسخ: اولین و شاید مهمترین علت آن نحوه صحیح چیدمان ظروف باشد که باعث می شود بعضی از ظروف بهتر شسته شوند . بهتر است بشقاب ها در طبقه پایین لیوان ها در کناره ها و ظروف کوچکتر در قفسه وسط قرار داده شوند.
  5. سوال: چرا ماشین ظرفشویی من روشن نمی شود؟
    پاسخ: نقص فنی در مدار ها و فیوز های ، خرابی سیم های برق و یا اختلال در عملکرد میکروسوئیچ درب میتواند باعث روشن نشدن دستگاه شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21303.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

سرویس جدید «پیک تپسی» راه‌اندازی شد

تپسی اعلام می‌کند که در ادامه تلاش برای خدمت‌رسانی در شرایط ویژه شیوع بیماری کوید-۱۹، سرویس جدید خود را برای ارسال انواع بسته و کالا با نام «پیک تپسی» راه‌اندازی کرده است.  این سرویس، به ...

تپسی اعلام می‌کند که در ادامه تلاش برای خدمت‌رسانی در شرایط ویژه شیوع بیماری کوید-۱۹، سرویس جدید خود را برای ارسال انواع بسته و کالا با نام «پیک تپسی» راه‌اندازی کرده است.  این سرویس، به صورتی مجزا از سایر سرویس‌های این تاکسی اینترنتی، صرفا جهت ارسال انواع کالا ارائه خواهد شد و کاربران می‌توانند بسته‌های خود را از طریق «پیک تپسی» به مقصد مورد نظرشان ارسال کنند.

با استفاده از این سرویس، می‌توان به غیر از بسته‌های کوچک، بسته‌های بزرگ‌تر را که نمی‌توان - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - با موتور حمل کرد نیز به راحتی به مقصد مورد نظر خود فرستاد.

سرویس «همیار» تپسی - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - با امکانات جدید

تپسی علاوه بر راه‌اندازی سرویس «پیک»، با توجه به استقبال کاربران از - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - سرویس «همیار»، نسخه جدیدی از این سرویس را با امکانات بیشتر ارائه کرده است. در نسخه جدید سرویس همیار، می‌توان جزئیات سفارش خرید را که پیش از این - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - از طریق مکالمه یا ارسال پیام بین راننده و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - مسافر امکان‌پذیر بود، در مراحل درخواست خودرو، داخل اپلیکیشن وارد کرد. همچنین در نسخه جدید سرویس همیار، مراکز خرید در محدوده مبدا انتخابی کاربر روی نقشه نشان - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - داده می‌شود و به این ترتیب به کاربران کمک می‌شود تا راحت‌تر مقصد خرید خود را مشخص و انتخاب کنند.

تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان

سرویس «همیار تپسی»، با توجه به نیاز مردم به حفظ نکات بهداشتی و عدم خروج غیرضروری از منزل در اوج - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - بحران شیوع ویروس کرونا در زمانی بسیار کوتاه توسط تیم محصول - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - تپسی ارائه شد تا شهروندان به ویژه افرادی که با توجه به شرایط جسمانی یا کهولت سن، امکان - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - انجام خریدهای خود را نداشتند، از - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - طریق همیار تپسی، اقلام مصرفی مورد نظر خود را تامین کنند.

با استفاده از این سرویس، می‌توان با مشخص کردن فروشگاه مورد نظر به عنوان مبدا و منزل به عنوان مقصد، اقلام مورد نظر خود را از طریق سفیر تپسی خریداری کرد و این اقلام را در منزل تحویل گرفت.

لازم به ذکر است هر دو سرویس پیک و همیار را می‌توان به صورت تلفنی با استفاده از شماره تماس ۱۶۳۰ سفارش داد و به این ترتیب کسانی که امکان استفاده از اپ - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - تپسی را ندارند نیز از امکان سفارش خرید و ارسال بسته توسط تپسی بهره‌مند می‌شوند.

تپسی علاوه بر سرویس همیار برای سفارش خرید و - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - تحویل اقلام خریداری شده توسط سفیران تپسی، اقداماتی در جهت تسهیل حمل و نقل در روزهای شیوع ویروس کرونا کرده است. از جمله این اقدامات می‌توان به ارائه سرویس «سپید» تپسی اشاره کرد که در - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - حال - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - حاضر در شهر تهران قابل استفاده است. - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - خودروهای ارائه دهنده این سرویس، به صورت ویژه ضدعفونی شده، در فضای داخلی این خودرو‌ها قسمت مسافر و راننده با یک حایل از - تعمیرات ظرفشویی سامسونگ در شهر سنندج استان کردستان - یکدیگر جدا شده اند و رانندگان این سرویس نیز از جهت سلامتی کامل غربالگری می‌شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone