🧑🏻‍🔧تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر ظرفشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های ظرفشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر ظرفشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل توقف در هنگام کار کردن ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی در المنت های ظرفشویی،مشکل در جریان برق ، فیوز حرارتی و ... ز عواملی است که این مشکل را ایجاد می کند.
  2. سوال: آیا برای استفاده از ظرفشویی حتما باید از شوینده های مخصوص استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله قطعا در کیفیت شستشو شما تاثیر بسزایی خواهد داشت.
  3. سوال: چرا تایمر ظرفشویی به درستی عمل نمی کند؟
    پاسخ: ممکن است به دلیل مشکل در میکروسئیچ درب اختلال در عملکرد تایمر ایجاد شود . علاوه بر این مکن است مشکل از برد تایمر و یا قطعات دیگری باشد که مشخصا بهتر است بررسی و حل این مشکل را به دست تکنسین های متخصص بسپارید.
  4. سوال: آیا تعمیر ظرفشویی من نیاز به زمان زیادی خواهد داشت؟
    پاسخ: تکنسین های متخصص ما در اسرع وقت و در کوتاه ترین حالت ممکن دستگاه شما را تعمیر و تحویل خواهند داد.
  5. سوال: شیربرقی یا آنلودر ظرفشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی این قطعه می تواند شما را با علائم زیر روبرو کند: عدم آبگیری ، شروع به کار نکردن ظرفشویی ، نشتی آب ، تمیز نشستن ظرف ها و ...
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21299.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

بوئینگ اولین پهپاد جنگی با قابلیت هدایت توسط هوش مصنوعی را به استرالیا تحویل داد

بوئینگ روز سه شنبه نمونه اولیه پهپاد رزمی خود به نام «Loyal Wingman» را به نیروی هوایی استرالیا تحویل داد. این پهپاد در آینده در کنار جنگنده‌های سرنشین دار پرواز خواهد کرد و هوش مصنوعی ...

بوئینگ روز سه شنبه نمونه اولیه پهپاد رزمی خود به نام «Loyal Wingman» را به نیروی هوایی استرالیا تحویل داد. این پهپاد در آینده در کنار جنگنده‌های سرنشین دار پرواز خواهد کرد - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - و - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - هوش مصنوعی را به میدان نبرد خواهد - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - آورد.

«Loyal Wingman» یک پهپاد رزمی با موتور جت پیشرفته است که با همکاری بیش از ۳۵ شرکت استرالیایی از چهار ایالت استرالیا ساخته شده و اولین هواپیمایی است که پس از بالغ بر نیم قرن در این کشور طراحی، مهندسی و تولید شده است.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان

این پهپاد با طول - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - ۱۱.۷ متری، نقش «دوقلوی دیجیتالی» هواپیماهای جنگنده سرنشین دار را بازی می‌کند و در بدنه آن مواد کامپوزیتی پیشرفته به کار رفته و دماغه آن برای قرارگیری محموله‌های مختلف قابل جداسازی است.

پهپاد Loyal Wingman به گونه‌ای طراحی شده تا با پرواز در کنار جنگنده‌های سرنشین دار و بدون سرنشین، توانایی‌های آن‌ها را با استفاده از هوش مصنوعی و سنسورهای قابل پیکربندی بالا ببرد. شعاع پروازی آن ۳ هزار و ۷۰۴ کیلومتر اعلام شده و به خاطر داشتن عملکردی شبیه به جنگنده‌ها می‌تواند مأموریت‌های رزمی و شناسایی را انجام دهد.

تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان

«اسکات موریسون»، نخست وزیر استرالیا می‌گوید - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - پهپاد Loyal Wingman در آینده از جنگنده‌های گرانقیمت F-35 و خلبانان آن‌ها مراقبت خواهد کرد و تولید - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - آن به رشد و پشتیبانی از مشاغل برای عبور از بحران کرونا کمک می‌کند. دولت این کشور ۴۰ میلیون دلار برای توسعه این پهپاد سرمایه گذاری کرده است.

به گفته بوئینگ نمونه اولیه پهپاد Loyal Wingman پس از پشت سر گذاشتن آزمایش‌های زمینی و تاکسی، اولین پرواز خود را در سال جاری میلادی انجام خواهد داد. بوئینگ می‌گوید تولید انبوه این هواپیما نیز از اواسط دهه جاری آغاز خواهد شد.

این پهپاد اولین هواپیمای رزمی ساخت استرالیا پس از جنگ جهانی دوم و - تعمیرات ظرفشویی اسنوا در شهر زرین شهر استان اصفهان - بزرگ ترین سرمایه گذاری بوئینگ در سیستم‌های بدون سرنشین در خارج از ایالات متحده به شمار می‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone