🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21267.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

فناوری جدید اوبر بر استفاده راننده از ماسک نظارت می‌کند

اوبر استفاده از ماسک یا محافظ صورت را برای رانندگان و مسافران برخی کشورها از جمله ایالات متحده الزامی می‌کند. این شرکت همچنین در حال توسعه فناوری‌هایی است که بر استفاده راننده از ماسک نظارت ...

اوبر استفاده از ماسک یا محافظ صورت را برای رانندگان و مسافران برخی کشورها از جمله ایالات متحده الزامی می‌کند. این شرکت همچنین در حال توسعه فناوری‌هایی است که بر استفاده راننده از ماسک نظارت می‌کنند.

بر اساس گزارش CNN Business، مدیران ارشد اوبر قانون استفاده از ماسک و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان - محافظ صورت را تأیید کرده‌اند و قرار است این قانون از هفته‌های آتی اجرایی شود. این شرکت همچنین در حال توسعه فناوری‌هایی است که می‌توانند پوشیدن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان - ماسک توسط راننده را قبل از پذیرفتن سفر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان - توسط او تشخیص دهند. اوبر توضیحات بیشتری را در مورد کارکرد این فناوری ها نداد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان

اوبر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان - همچنین به دنبال روش‌هایی است تا از استفاده رانندگانش از ماسک اطمینان حاصل کند، البته نگرانی‌هایی که پیرامون حریم شخصی وجود دارند کار اوبر را در این رابطه سخت - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان - می‌کنند.

این شرکت تاکنون ماسک و مواد ضدعفونی کننده را در اختیار رانندگان خود قرار داده و امیدوار است با برداشته شدن قوانین قرنطینه و به کمک قانون جدید، کسب و کار خود را احیا کند. تاکسی‌های اینترنتی به خاطر قوانین قرنطینه، تعطیلی فروشگاه‌ها و ترس از سفر کردن، خسارت زیادی دیده‌اند.

اوبر با الزامی کردن استفاده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان - از ماسک، نه تنها ریسک انتقال بیماری در محیط بسته ماشین را کاهش می‌دهد، بلکه اعتماد بین راننده و مسافر را بالا می‌برد. این قانون برای احیای دوباره اوبر هم ضروری - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان - است. لیفت (Lyft)، که - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان - رقیب اوبر محسوب می‌شود، اخیراً بیش از هزار نفر از کارمندان خود را به خاطر بحران کرونا اخراج کرد. حال طبق - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان - گزارش The Information، اوبر هم قصد دارد حدود ۲۰ درصد از نیروی انسانی خود را کاهش دهد.

اخراج - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان - کارمندان به شرکت‌ها کمک می‌کند تا برای مدت زمان محدودی، ضرر مالی دوران کرونا را جبران کنند. البته اگر مشتریان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر خوانسار استان اصفهان - به خاطر ترس از بیمار شدن همچنان به استفاده از خدمات آن‌ها روی خوش نشان ندهند، کاهش نیروی انسانی برای عبور از بحران به تنهایی کافی نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر احمدرضا نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
ببینید من خودم این شرکت رو نمی شناسم و به عنوان یک مشتری هیچ تجربه‌ای باهاشون ندارم، ولی باید بگم که این بد نیست که بعضی از شرکت‌های تعمیر الکترونیکی قوانین خاص خودشون رو دارن و به این روال عمل می کنن. اما اگر شرکت الو خدمات خودشون رو متناسب با برخی قوانین مشتری‌پسند نگه ندارند، این امر می تونه باعث گیج شدن مشتری و فروش کمتر شرکت بشه. برای افزایش رضایت مشتری پیشنهاد من به شرکت الو اینه که بهترین کیفیت خدمات رو به مشتریان خودشون ارائه بدن و قوانین شفاف و ساده داشته باشند تا مشتریان به راحتی بتونن از خدمات اونها استفاده کنند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone