🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: وظیفه ترمیستور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21269.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

کابوس حریم خصوصی؛ نظارت دولت هند بر کاربران با برنامه ردیابی تماس کرونا

بررسی‌ اپلیکیشنی که هند برای ردیابی تماس‌های بیماران مبتلا به کرونا توسعه داده نشان می‌دهد که این برنامه به دولت هند اجازه نظارت بر میلیون‌ها شهروند هندی را می‌دهد. دولت هند ماه گذشته میلادی اپلیکیشنی ...

بررسی‌ اپلیکیشنی که هند برای ردیابی تماس‌های بیماران مبتلا به کرونا توسعه داده نشان می‌دهد که این برنامه به دولت هند اجازه نظارت بر میلیون‌ها شهروند هندی را می‌دهد.

دولت هند ماه گذشته میلادی اپلیکیشنی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - به نام «Aarogya Setu» را برای ردیابی تماس‌های بیماران مبتلا به کرونا منتشر کرد. نصب این اپلیکیشن در ابتدا آزاد بود ولی دولت هند اخیراً نصب آن را برای همه کارمندان این کشور اجباری کرده است. بسیاری از گروه‌های دفاع از حریم خصوصی نگرانی‌های خود را در مورد احتمال جمع آوری اطلاعات خصوصی توسط این اپ ابراز کرده‌اند.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان

تحلیل اپلیکیشن «Aarogya Setu» توسط کارشناسان سایت Gizmodo نشان می‌دهد که این برنامه به مقامات فدرال هند اجازه نظارت بر کاربران را داده و گوشی کاربران را نیز در برابر طیف گسترده‌ای از حملات - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - آسیب پذیر می‌کند. کاربران برای شروع استفاده از این برنامه باید اطلاعاتی همچون سن، جنسیت و سوابق سفر را در آن - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - وارد کنند. علاوه بر این کاربران باید اجازه دسترسی این برنامه به داده‌های موقعیت مکانی را داده و بلوتوث را - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - در تمام مدت استفاده از آن روشن بگذارند.

اپلیکیشن مورد بحث علاوه بر استفاده - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از داده‌های موقعیت مکانی - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - از طریق GPS گوشی، می‌تواند موقعیت مکانی تقریبی را نیز با استفاده از داده‌های جمع آوری شده از شبکه‌های WiFi که گوشی به آن‌ها متصل شده، به دست آورد. روشن بودن بلوتوث در تمام مدت استفاده از این برنامه روی میزان شارژدهی گوشی تأثیر منفی گذاشته و به هکرها اجازه می‌دهد تا با سوء استفاده از حفره‌های امنیتی این قابلیت اتصالی، به گوشی کاربر نفوذ - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - کرده و اطلاعات حساس او را سرقت کنند.

ممکن است برنامه «Aarogya Setu» تا حدی به کاهش شیوع کووید ۱۹ در هند کمک کند، ولی به نظر می‌رسد برای دست یابی به - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر فولاد شهر استان اصفهان - این هدف حریم خصوصی میلیون‌ها شهروند هند را قربانی می‌کند. این برنامه تاکنون روی بیش از ۷۵ میلیون تلفن هوشمند این کشور نصب شده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سوسن نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
روز بخیر تعمیرگاه شما رحمت آباد فولاد شهر سرویس دهی داره
پاسخ: بله در رحمت آباد شهر فولاد شهر خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone