🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21217.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

واتساپ: هکرهای اسراییلی از سرورهای آمریکا برای هک کاربران استفاده کرده‌اند

سال گذشته باگی در واتساپ شناسایی شد که امکان نصب بدافزار روی سیستم قربانی را تنها با تماس گرفتن ممکن می‌کرد. این باگ قابلیت تماس تصویری را هدف می گرفت و حتی بدون نیاز به ...

سال گذشته باگی در واتساپ شناسایی شد که امکان نصب بدافزار روی سیستم قربانی را تنها با تماس گرفتن ممکن می‌کرد. این باگ قابلیت تماس - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - تصویری را هدف می گرفت و حتی بدون نیاز به پاسخ دادن کاربر - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - جاسوس افزار خطرناک «پگاسوس» روی سیستم نصب می‌شد.

از میان نزدیک به ۱۴۰۰ قربانی این باگ تعداد زیادی روزنامه نگار و فعال - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - حقوق بشر از ۲۰ کشور دنیا هم حضور داشتند. پاییز سال گذشته انگشت اتهام اجرای این حملات به سوی کمپانی اسراییلی NSO Group نشانه رفت که با بدافزار پگاسوس شناخته می شود. - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - حالا فیسبوک تاکید کرده که در این حملات NSO Group از سرورهای واقع در آمریکا برای هدف گرفتن قربانیان و نصب پگاسوس استفاده کرده است.

بر این اساس بین فروردین و خرداد سال گذشته سرور - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - «QuadraNet» در لس آنجلس بیش از ۷۰۰ بار برای حمله به کاربران واتساپ به کار برده شده است. علاوه بر این توسعه دهنده بدافزار - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - هم به استفاده از سرور ریموت آمازون برای راه اندازی حملات متهم است.

تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان

زمانی که - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - فیسبوک در پاییز سال قبل - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - NSO را به پیاده سازی حمله متهم - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - کرد - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - آنها با رد این ادعا مدعی شدند که فناوری جاسوسی خود را تنها در اختیار دولت‌ها قرار داده و امکان اجرای عملیات در آمریکا را ندارند. حالا اما این شبکه اجتماعی با اشاره به استفاده آنها از سرورهای آمریکایی این دعای را زیر سوال برده است.

از طرف - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - دیگر فیسبوک ادعای کمپانی اسراییلی مبنی بر اینکه دولتی بودن مشتریان به آنها مصونیت قضایی می‌دهد را نیز مورد تردید قرار داده است. کمپانی تحت نظر زاکربرگ در این - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - مورد تاکید کرده که NSO تاکنون حتی نام یکی از مشتریان دولتی خود را اعلام نکرده و - تعمیرات لباسشویی بوش در شهر بندرترکمن استان گلستان - هیچ سندی که نشان دهد نقش آنها تنها عملیاتی بوده را نیز رو نکرده است.

در واقع تمام تلاش NSO این است که به بهانه استفاده حکومت‌ها از فناوری آنها قصر در برود اما فیسبوک زیر بار نمی‌رود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کوشا نوشته شده درتاریخ 1402/08/21
وقت بخیر یک سوالی دارم تعمیرچی آیا منطقه روستای سیجوال بندرترکمن کار انجام میده؟
پاسخ: بله در روستای سیجوال شهر بندرترکمن خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone