🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  2. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41730.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

مایکروسافت به دنبال طراحی ساعت هوشمند ماژولار است

مایکروسافت اخیرا پتنتی را برای تولید یک ساعت هوشمند ثبت کرده که طراحی مستطیلی خمیده دارد و با اضافه کردن ماژول های مختلفی به بند ساعت می توان قابلیت های آنرا افزایش داد. همانگونه که ...

مایکروسافت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - اخیرا پتنتی را برای تولید یک ساعت هوشمند ثبت - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - کرده که طراحی مستطیلی خمیده دارد و با اضافه کردن ماژول های مختلفی به بند ساعت می توان قابلیت های آنرا - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - افزایش داد.

همانگونه که در شکل پایین نشان داده شده، ابزارهای مختلفی از قبیل کارت حافظه، میکروفون، آنتن و سنسور را می توان به بند ساعت متصل کرد. ظاهرا بخشی از بند نیز به عنوان منبع انرژی اضافی عمل می کند.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

در - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - تصویر دوم که طراحی ساعت را نشان می دهد - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سه کلید در قسمت جلو و یک کلید در لبه کناری قرار دارد. طراحی مترو مانند سیستم عامل ممکن است نسخه خاصی از ویندوز باشد.

تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی

گفتنی است تلاش های قبلی مایکروسافت برای ورود به عرصه ساعت های هوشمند به توسعه سری Band منجر شد که نسخه اول آن در سال 2014 و نسخه بعدی در سال 2015 معرفی شد. تاکنون - تعمیرات لباسشویی اسنوا در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نسخه سوم این بندها عرضه نشده و ممکن است مایکروسافت تولید آنها را متوقف کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone