🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اراک استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اراک استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: فضای داخلی لباسشویی هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21218.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

محققان راهی برای اجرای محاسبات کوانتومی در دمای اتاق پیدا کردند

یکی از محدودیت‌های رایانش کوانتومی نیاز به دماهای بسیار پایین است، حالا اما محققان با یافتن راهی برای اجرای این سیستم‌ها در دمای اتاق، آنرا یک گام به فراگیر شدن نزدیکتر کرده‌اند. در کامپیوترهای معمولی ...

یکی از محدودیت‌های رایانش کوانتومی نیاز به دماهای بسیار پایین است، حالا اما محققان با یافتن راهی برای اجرای این سیستم‌ها - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اراک استان مرکزی - در دمای اتاق، آنرا یک گام به فراگیر شدن نزدیکتر کرده‌اند.

در کامپیوترهای معمولی برای ذخیره داده از بیت های صفر و یک استفاده می‌شود اما در کامپیوترهای کوانتومی به این منظور کیوبیت یا کوانتوم بیت به کار برده می‌شود. کیوبیت در واقع یک سیستم کوانتومی-مکانیکی دو حالته است که با برخورداری از خاصیت برهم‌نهی می‌تواند همزمان دارای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اراک استان مرکزی - مقادیر صفر و یک باشد.

کیوبیت به عنوان هسته - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اراک استان مرکزی - اصلی سیستم های کوانتومی تنها در مواد ابر رسانا قابل دستیابی است. ابررسانا بهترین کارایی را در دماهای بسیار پایین تا منفی ۲۷۳ درجه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اراک استان مرکزی - سلسیوس - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اراک استان مرکزی - از خود بروز می دهد و همین عامل ساخت کامپیوتر کوانتومی را دشوار کرده است محققان دانشگاه «Linköping» سوئد برای حل این مشکل راهکاری یافته‌اند که بر استفاده از «سیلیکون کاربید» - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اراک استان مرکزی - متکی است.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اراک استان مرکزی

سیلیکون کاربید در دنیای کوانتوم ماده جدیدی نیست و پیش از هم این پتانسیل های آن در نگهداری کیوبیت مورد بررسی قرار گرفته اما اینبار محققان سوئدی دریافته‌اند که با اندکی اصلاح در خواص ساختاری آن می‌توان کوبیت را به شکلی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اراک استان مرکزی - مطلوب در این - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر اراک استان مرکزی - مواد حفظ کرد.

این تیم با استفاده از نظریه «تابعی چگالی» و مطالعات انکسار اشعه ایکس، مدلی را برای مراکز نقص در بلور سیلیکون کاربید یا SiC طراحی کرده‌اند. آنها با اصلاح  SiC در سطح اتم نقص‌هایی را در ساختار آن ایجاد کرده‌اند که امکان پایداری سازی کیوبیت‌ها در دمای اتاق را فراهم می‌کند.

پیش از این در مطالعات دیگری هم اصلاح ساختار اتمی برای پایدار سیازی کیوبیت در دمای اتاق بررسی شده بود اما در آنها از الماس استفاده شده در حالی که سیلیکون کاربید به مراتب ارزانتر از الماس است.

این تیم علی رغم دستیابی به موفقیتی قابل توجه در پایدار سازی سیستم کوانتومی در دمای اتاق هنوز با چالش‌های دیگری رو به رو است. فرایندی که آنها توسعه داده‌اند هنوز در ابتدای راه قرار دارد و برای دستیابی به بازدهی کاربردی به مدت‌ها زمان نیاز دارند با این حال گام بلندی را در راستای رواج کامپیوترهای کوانتومی برداشته‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شنایا نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام روزتون بخیر احیانا شهرک الهیه اراک هم تعمیر لباسشویی وست پوینت WLX-1217P هم دارید
پاسخ: بله در شهرک الهیه شهر اراک خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone