🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  3. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21222.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

محققان MIT موفق به توسعه سنسورهای قابل شستشو برای ردیابی علائم حیاتی شدند

محققان MIT نوع جدیدی از سنسورهای سبک وزن را توسعه داده‌اند که می‌توانند در پار‌چه‌ها مانند پلی‌ استر که اغلب توسط ورزشکاران مورد استفاده قرار می‌گیرد، تعبیه شوند. این سنسورها علائم حیاتی مانند دما، ضربان قلب ...

محققان MIT نوع جدیدی از سنسورهای سبک وزن را توسعه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - داده‌اند که می‌توانند در پار‌چه‌ها مانند پلی‌ استر که اغلب - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - توسط ورزشکاران مورد استفاده قرار می‌گیرد، تعبیه شوند. این سنسورها علائم حیاتی مانند دما، ضربان قلب و میزان تنفس را به صورت مداوم اندازه‌گیری می‌کنند و البته قابل شستشو هستند و امکان استفاده مجدد از آن‌ها در پارچه دیگری نیز وجود دارد.

این سنسور که می‌تواند با گوشی‌های هوشمند ارتباط برقرار کند و احتمال تولید انبوه آن توسط شرکت‌های چینی وجود دارد، پتانسیل بالایی برای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - استفاده در صنایع بهداشت و درمان، ورزشی و حتی فضایی برای نظارت روی علائم حیاتی فضانوردان دارد. ناسا و MIT بخشی از بودجه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - این تحقیق را پرداخت کرده‌اند، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - اما - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - استفاده اصلی - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - از این سنسور روی کره زمین برای مبارزه با ویروس کرونا خواهد بود.

این سنسورها می‌توانند روشی راحت‌تر و ارزان‌تر برای نظارت مداوم روی وضعیت بیماران مبتلا به کرونا محسوب شوند و کاهش ارتباط مستقیم پزشکان با بیماران را در پی دارد. پزشکان می‌توانند توسط این سنسورها تمام علائم حیاتی بیماران را مورد بررسی قرار دهند و همچنین کارآمد بودن روش درمان خود را پیگیری کنند.

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان

نیاز به بررسی وضعیت بیماران از راه دور با توجه به کاهش - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - ریسک ابتلا به کرونا به طور چشمگیری در حال افزایش است. برخی شرکت‌ها فعالیت خود در این زمینه را آغاز کرده‌اند که برای مثال می‌توان به استارتاپ آمریکایی «فوروارد» اشاره کرد که - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - در اختیار بیمارانی که باید در خانه مورد بررسی قرار بگیرند، سنسور قرار می‌دهد. شرکت Kinsa نیز توسط سنسور اطلاعات بیومتریک را به صورت ناشناس - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - جمع آوری می‌کند تا بتواند یکی از علائم ویروس کرونا یعنی تب را در جامعه ارزیابی کند.

تا به امروز چندین سنسورهای قابل تعبیه در لباس توسعه پیدا کرده‌اند و حتی به تولید رسیده‌اند، اما به نظر می‌رسد محققان - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - MIT به مدل کارآمدتری از این سنسور دست پیدا کرده‌اند و انتظار می‌رود - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر ابهر استان زنجان - در آینده کاربرد آن در جامعه افزایش یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone