🧑🏻‍🔧تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کوچصفهان استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کوچصفهان استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر اجاق گاز و فر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های اجاق گاز و فر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر اجاق گاز و فر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای اجاق گاز و فر از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: برای اگر اجاق و فر برقی دارید بهتر است از محافظ برق استفاده کنید.
  2. سوال: اجاق گاز و فر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: اجاق گاز و فر در صورت خرابی نیاز به سرویس دارند ولی بهتر است به صورت سالیانه برای حفظ ایمنی دستگاه سرویس دوره ای را انجام دهید.
  3. سوال: دلیل برق بدنه فر و اجاق گاز چیست؟
    پاسخ: بعضی اوقات ممکن هست بدنه فر یا اجاق گاز الکتریسیته کمی داشته باشد که از دلایل آن میتوان به اتصال سیم لخت شده به بدنه، خرابی قطعه ها ی برقی و ... اشاره کرد.
  4. سوال: اجاق گاز و فر من روشن نمی شود اشکال از چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن اجاق گاز و فر به عوامل متعددی از جمله قطعی گاز، خرابی ترموکوبل، جرقه زن، ولوم ها، گرفتگی شعله ها و ... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص اجاق گاز بررسی گردد.
  5. سوال: چرا فر من به اندازه کافی گرم نمی شود؟
    پاسخ: از دلایل این مشکل می توان به خرابی المنت، عدم هوارسانی صحیح در محفظه، خرابی سنسور دما و ... اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31367.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

ویدیو‌ دیپ فیک از چهره استیو بوچمی روی صورت جنیفر لارنس [تماشا کنید]

به تازگی ویدیوی جدیدی از پیشرفت تکنولوژی دیپ فیک منتشر شده که چهره استیو بوچمی، یکی از بازیگران مرد معروف را روی صورت جنیفر لارنس می‌گذارد. این جابجایی صورت به قدری واقعی انجام شده که ...

به تازگی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کوچصفهان استان گیلان - ویدیوی جدیدی از پیشرفت تکنولوژی دیپ فیک منتشر شده که چهره استیو بوچمی، یکی از بازیگران مرد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کوچصفهان استان گیلان - معروف را روی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کوچصفهان استان گیلان - صورت جنیفر لارنس می‌گذارد. این جابجایی صورت به قدری واقعی انجام شده که - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کوچصفهان استان گیلان - گویی استیو بوچمی چهره‌‌ی خود را آرایش کرده و لباس زنانه‌ای بر تن نموده تا در مراسم گلدن گلوب سال ۲۰۱۶ حاضر شود.

در طول هفته‌‌ی گذشته این ویدیو با نام «جنیفر بوچمی» در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌چرخد و بسیاری از کاربران، این ویدیو را ترسناک توصیف کرده‌اند. این مسئله موجب شده که کارشناسان بسیاری از پیشرفت تکنولوژی دیپ فیک نگران شوند چرا که ممکن است در آینده نزدیک، پیشرفت دیپ فیک موجب - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کوچصفهان استان گیلان - شود اخبار جعلی و کاذب زیادی منتشر شود.

این ویدیو در ابتدا توسط یکی از کاربران وب سایت ردیت پیدا شد و پس از آن توسط هزاران کاربر دوباره پخش شد.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کوچصفهان استان گیلان

ویدیوهای دیپ فیک در واقع ویدیو‌هایی هستند که از الگوریتم‌های هوش مصنوعی استفاده می‌کنند و ماسک‌های دیجیتالی روی صورت انسان می‌گذارند. بدین ترتیب شما در چنین محتوایی شاهد فرد دیگری هستید که عملیات - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کوچصفهان استان گیلان - شخص داخل ویدیو را تکرار می‌کند.

طی سال گذشته ویدیو‌های دیپ فیک زیادی از باراک اوباما در فضا مجازی منتشر شد که به رئیس جمهور فعلی آمریکا یعنی دونالد ترامپ توهین می‌کرد. این مسئله به نگرانی بسیاری از کارشناسان بدل شده‌. تا به امروز ویدیو‌های جعلی - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کوچصفهان استان گیلان - زیادی بدین شکل در فضای مجازی انتشار یافته و دردسر‌های زیادی را برای بسیاری از افراد مشهور به وجود آورده است.

تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کوچصفهان استان گیلان

تا به حال سایت‌های زیادی نظیر توییتر و ردیت سعی کرده‌اند در - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کوچصفهان استان گیلان - برابر این ویدیو‌ها سیاست منعی در پیش بگیرند و بر همین اساس تمامی محتوای دستکاری شده این - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کوچصفهان استان گیلان - چنینی را از پلتفرمشان حذف نموده‌اند.

کارشناسان امنیتی باور دارند که پیشرفت تکنولوژی دیپ فیک در آینده مشکلات اساسی ایجاد خواهد - تعمیرات اجاق گاز و فر بوش در شهر کوچصفهان استان گیلان - کرد، چون کاربران زیادی با مقاصد مختلف می توانند از این فناوری برای ایجاد خبر‌های جعلی استفاده نمایند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آشتی نوشته شده درتاریخ 1402/08/22
سلام بچه ها سایت ***** اجاق گاز و فر بوش HSG736227I شما را با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone