🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: هر 3 ماه یک بار لازم است فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  2. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  3. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33719.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار نخستین تصاویر از موبایل 7.12 اینچی هواوی Enjoy Max

اوایل ماه گذشته میلادی موبایل آنر 8X Max با نمایشگر غول آسای 7.12 اینچی و بریدگی قطره ای شکل رونمایی شد. این موبایل رزولوشن 1080x2244 را به نمایش در می آورد که نسبت ابعاد آن ...

اوایل ماه گذشته میلادی موبایل آنر 8X Max با نمایشگر غول آسای 7.12 اینچی و بریدگی قطره ای شکل رونمایی شد. این موبایل - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - رزولوشن 1080x2244 را به نمایش در می آورد که نسبت ابعاد آن را به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - 18.7:9 می رساند. بسته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - مدلی که خریداری می کنید، 8X Max به چیپست اسنپدراگون 636 یا اسنپدراگون 660 مجهز است و همراه با 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی از راه می رسد.

این موبایل ضمناً از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - یک دوربین اصلی دوگانه (با دو سنسور 12 و 2 مگاپیکسلی) و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی بهره می برد. باتری 5000 میلی آمپر ساعتی آن سوخت رسانی به دستگاه را برعهده دارد و اندروید 8.1 نیز به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان

حالا بنابر توییت اخیر ایوان بلس، افشاگر معروف حوزه تکنولوژی، هواوی تصمیم گرفته این دیوایس از برند زیرمجموعه آنر را برداشته و با تغییراتی اندک، تحت پرچم خود مجدداً عرضه کند. به همین ترتیب، آنر 8X Max حالا تبدیل به هواوی Enjoy Max شده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - و همراه با پنل پشتی چرمی دور دوخت شده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - و در رنگ های مشکی، طلایی و نقره ای از راه خواهد رسید.

در حال حاضر مشخص نیست که هواوی تغییراتی در مشخصه های سخت افزاری دستگاه به وجود می آورد یا خیر، اما به روزرسانی چیپست می تواند از جمله تغییرات احتمالی باشد. گفتنی است که آنر 8X - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - Max هم - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - اکنون با قیمتی معادل 220 دلار در بازار چین به - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - فروش می - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کرمانشاه استان کردستان - رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone