🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمک آبرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمک آبرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  3. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33705.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

گوگل با چیپ Titan Security امنیت موبایل‌های پیکسل 3 را دوچندان کرده است

بعد از پشت سر گذاشتن یک روز سخت به خاطر افشای خطای امنیتی سرویس گوگل پلاس و به خطر افتادن اطلاعات بسیاری از کاربران این پلتفرم، گوگل در مراسم امروز خود سعی داشت یکبار دیگر ...

بعد از پشت سر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمک آبرود استان مازندران - گذاشتن یک - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمک آبرود استان مازندران - روز سخت به خاطر افشای خطای امنیتی سرویس گوگل پلاس - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمک آبرود استان مازندران - و به خطر افتادن اطلاعات بسیاری از کاربران این پلتفرم، گوگل در مراسم امروز خود سعی داشت یکبار دیگر پیامی قدرتمند در زمینه حفاظت از اطلاعات مشتریان بفرستد. - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمک آبرود استان مازندران - در میان انبوه خبرهای این مراسم، کمپانی ساکن مانتین ویو اعلام کرد که چیپی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمک آبرود استان مازندران - مخصوص - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمک آبرود استان مازندران - برای موبایل های هوشمند پیکسل 3 و پیکسل 3 اکس ال توسعه داده که Titan Security را به این دیوایس ها می آورد؛ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمک آبرود استان مازندران - سیستمی امنیتی که گوگل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمک آبرود استان مازندران - آن را برای دیتاسنترهایش ساخته است.

ریک استرلوه، نایب رییس ارشد واحد سخت افزار گوگل در جریان این مراسم گفت که چیپ Titan Secutiry لاک اسکرین را امن، رمزگذاری دیسک را تقویت و از تمامیت سیستم عامل حفاظت می کند. «با ترکیب Titan Security در دیتاسنتر و روی موبایل، ما لوپی بسته برای اطلاعات شما در اکوسیستم گوگل ساخته ایم».

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمک آبرود استان مازندران

با این همه، بیانیه استرلوه مبنی بر اینکه گوگل «به امنیت کاربران متعهد است» به مذاق برخی از کاربران توییتر خوش نیامد و یکی از کاربران معتقد است صحبت های گوگل درباره امنیت، آن هم زمانی که تازه از آسیب پذیری امنیتی گوگل پلاس باخبر شده ایم، طنزآمیز است.

اما از رسوایی ها که بگذریم، - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمک آبرود استان مازندران - استفاده از یک سخت افزار شخصی سازی شده برای موبایل های پیکسل بسیار هیجان انگیز است؛ زیرا هرچیز جدید - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمک آبرود استان مازندران - دیگری درباره دو - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمک آبرود استان مازندران - موبایل جدید گوگل را مدت ها پیش در اخبار افشایی خوانده ایم. این نخستین باری نیست که گوگل از یک از ماژول امنیتی در موبایل هایش بهره می گیرد؛ پیکسل 2 هم همراه با ماژولی عرضه شد که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمک آبرود استان مازندران - مقاومت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر نمک آبرود استان مازندران - لاک اسکرین را در برابر حملات سخت افزاری و بدافزارها افزایش می داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone