🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کلاردشت استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کلاردشت استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33717.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

معرفی اپلیکیشن تایم؛ زمان دقیق و رسمی کشور در تلفن همراه

احتمالا با وبسایت Time.ir‌ آشنا باشید. وبسایتی که زمان دقیق و رسمی کشور را ارائه می‌کند. می‌توان گفت این وبسایت یکی از معروف ترین و پربازدید ترین صفحات داخلی به شمار می‌رود. رادکام، شرکت سازنده‌ی این ...

احتمالا با وبسایت Time.ir‌ آشنا باشید. وبسایتی که زمان دقیق و رسمی کشور را ارائه می‌کند. می‌توان گفت این وبسایت یکی از معروف ترین و پربازدید ترین صفحات داخلی به شمار می‌رود.

رادکام، شرکت سازنده‌ی این وبسایت چند وقتیست که با عرضه‌ی اپلیکیشنی جدید تصمیم گرفته فاصله‌ی کاربران با زمان رسمی و دقیق کشور را کمتر کند و دیگر نیازی به بررسی مداوم وبسایت برای تطبیق و تماشای دقیق ساعت و تاریخ نباشد. در این مطلب قصد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کلاردشت استان مازندران - داریم به معرفی این اپلیکیشن بپردازیم. با ما همراه باشید.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کلاردشت استان مازندران

اولین انتظار از این نرم افزار مشاهده‌ی زمان دقیق و رسمی کشور است که تایم این کار را به چند طریق به انجام می‌رساند. با استفاده از این اپلیکیشن کافیست آن را اجرا کنید تا در اولین صفحه و در تب «امروز» ساعت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کلاردشت استان مازندران - و تاریخ رسمی جمهوری اسلامی ایران را مشاهده کنید.

تایم برای نمایش زمان، هم ساعت را به صورت آنالوگ نمایش می‌دهد و هم این کار را به صورت دیجیتال به انجام می‌رساند. مشابه اتفاقی که در وبسایت Time.ir هم قابل مشاهده بود. همچنین طبق معمول می‌توانید جمله‌ای خاص - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کلاردشت استان مازندران - از یکی از بزرگان را به صورت روزانه زیر زمان رسمی کشور مشاهده کنید. موضوعی که احتمالا یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد تایم به شمار می‌رود.

«اوقات شرعی» یکی دیگر از تب‌های کاربردی این اپلیکیشن است. همانطور که از نامش پیداست در این بخش می‌توانید با انتخاب استان و شهر محل سکونت خود، اوقات شرعی رسمی هر روز را در آن مشاهده کنید. این بخش کاملا دقیق کار می‌کند و برای همه‌ی استان‌ها می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرد.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کلاردشت استان مازندران

یکی دیگر از ویژگی‌های این اپلیکیشن عینا همان خصیصه‌ای است که در وبسایت تایم هم قابل مشاهده بود. «تبدیل تاریخ» به طور اختصاصی یک تب جداگانه دارد و با استفاده از آن می‌توانید تاریخ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کلاردشت استان مازندران - شمسی، میلادی یا قمری را به یکدیگر تبدیل کنید. این بخش کبیسه بودن یا نبودن سال انتخابی‌تان را هم مشخص خواهد کرد.

آخرین بخش این اپلیکیشن مربوط به «تقویم» است. اپلیکیشن تایم - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کلاردشت استان مازندران - در بخشی جداگانه به ارائه‌ی تقویم کامل سال‌های گذشته و پیش رو پرداخته و این - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کلاردشت استان مازندران - نمایش به تفکیک ماه‌ها انجام می‌شود. رویداد‌های تاریخی مربوط به هر روز را هم می‌توانید با انتخاب پیکانی که در بخش تقویم وجود دارد مشاهده کنید.

اپلیکیشن تایم، نرم افزاری ساده محسوب می‌شود که به طور کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این اپ از هیچ تبلیغی درون برنامه‌ی خود استفاده نمی‌کند و در مقابل ارائه‌ای - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کلاردشت استان مازندران - کاملا ساده از یک اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کلاردشت استان مازندران - ساعت و تقویم دارد. محیط ساده و جذاب و همچنین دقت از اصلی ترین مولفه‌های این اپلیکیشن به شمار می‌روند.

این اپلیکیشن از هیچ ابزارک یا ویجتی بهره‌مند نیست و بعد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کلاردشت استان مازندران - از نصب نمی‌توانید اعلان آن - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کلاردشت استان مازندران - را به نوار بالایی سیستم عامل اندروید تلفن همراه‌تان اضافه کنید. همچنین خبری از اضافه کردن ساعت آنالوگ یا تاریخ اپلیکیشن تایم به صفحه‌ی اصلی تلفن همراه‌تان وجود نخواهد داشت.

بنابراین می‌توان انتظار داشت که در بروزرسانی‌های آینده رادکام قصد داشته باشد پا را فراتر از این بگذارد و با بها دادن به این اپلیکیشن کاربردی ویژگی‌ و امکانات بیشتری را به آن اضافه کند.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر کلاردشت استان مازندران

Time.ir

سازنده: رادکام قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 8.9 / 8.6 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone