🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا لباسشویی عملیات شستشو را تا پایان انجام نمیدهد و در وسط کار استوپ میکند؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  2. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33730.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

پیکسل ۳ ایکس ال از بهترین نمایشگر موبایل دنیا برخوردار است

همین دو ماه پیش بود که گلکسی نوت ۹ سامسونگ از سوی «دیسپلی میت» به عنوان نوآورانه ترین و کارآمدترین نمایشگر موبایل دنیا انتخاب شد؛ حالا اما به نظر می رسد که پیکسل ۳ ایکس ال این ...

همین دو ماه پیش بود که گلکسی نوت ۹ سامسونگ از سوی «دیسپلی میت» به عنوان نوآورانه ترین و کارآمدترین نمایشگر موبایل دنیا انتخاب شد؛ حالا اما به نظر می رسد که پیکسل ۳ ایکس ال این جایگاه را به خود اختصاص داده است.

دیسپلی میت، پیشروترین موسسه فناوری های نمایشگر با بررسی جنبه های مختلف پیکسل ۳ ایکس ال که تنها چند ساعت از معرفی آن سپری شده، امتیاز A پلاس و جایزه بهترین نمایشگر بین گوشی های هوشمند را برای این گوشی در نظر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - گرفته است.

موسسه مذکور فعلا اطلاعات بسیار کمی را درباره مشخصات ریز و درشت نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال منتشر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - کرده اما قرار است تا پنج روز دیگر بررسی های مفصل خود در این زمینه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - را در دسترس عموم قرار دهد. تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسانکیفیت بالای صفحه نمایش سری پیکسل ۳ روی کاغذ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - خبر بسیار خوبی برای گوگل به شمار می رود چرا که سری قبلی این موبایل طی سال گذشته با مشکلات عدیده ای نظیر پیکسل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - های سوخته، رنگ های مرده و غیر واضح، عدم یکنواختی در روشنایی پیکسل ها، ایجاد بافت برفکی در هنگام اسکرول کردن، تار شدن نمایشگر هنگام اسکرول محتوای مشکی و فلاش زدن صفحه مواجه بودند.

اغلب مشکلات سری قبل به نمایشگر پیکسل ۲ مربوط - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - می شد که تامین آن بر عده کمپانی ال جی بود. صفحه نمایش اولد پیکسل ۳ را نیز همین - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - شرکت تولید کرده اما تامین کننده این پنل - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - در نسخه ایکس ال هنوز مشخص نشده است.

با این حال بررسی های صورت گرفته روی نمایشگر ال جی V40 که توسط ال جی تولید شده، حاکی از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر تربت حیدریه استان خراسان - بهبود قابل توجه کیفیت آنها نسبت به سری قبل است و از اینرو بعید نیست نمایشگر پیکسل ۳ ایکس ال نیز از خط تولید همین شرکت بیرون آمده باشد.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به موبایل های پرچمدار پیکسل ۳ و  ۳ اکس ال

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone