🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  3. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: خطا دادن لباسشویی بر اثر خرابی قطعات، خرابی موتور، تسمه، پمپ تخلیه و... باعث متوقف شدن کار لباسشویی میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33706.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

فرانسه خواستار حذف تصاویر زندان‌هایش از سرویس‌های گوگل شد

دولت فرانسه خواستار حذف تصاویر زندان های این کشور از سرویس های مختلف گوگل شده اما این غول فناوری هنوز عکس های مورد نظر را پاک نکرده است. سال گذشته سارقی مشهور به نام «رضوان ...

دولت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - فرانسه خواستار حذف تصاویر زندان های این کشور از - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - سرویس های مختلف گوگل شده اما این غول فناوری هنوز عکس های مورد نظر را پاک نکرده است.

سال گذشته سارقی مشهور به نام «رضوان فیاد» به سیاق فیلم های سینمایی سوار بر بالگرد از زندانی در فرانسه فرار کرد. اگرچه وی ۳ ماه بعد از این ماجرا دستگیر شد اما از آن زمان با عنوان «سلطان فرار - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - از زندان» شناخته می شود.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی
تصویر زندان «واپاتو» در گوگل ارث

ظاهرا دولت فرانسه انتشار تصاویر زندان در سرویس های گوگل را یکی از دلایل کاهش امنیت این اماکن می داند چرا که «نیکول بلوبه»، وزیر دادگستری این کشور مدعی شده که علی رغم درخواست از گوگل برای حذف این تصاویر از اینترنت، کاربران - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - همچنان امکان دسترسی به آنها را دارند. وی در گفتگو با رادیو RTL گفت:

انتشار تصاویر مربوط به اماکن امنیتی ما مثل زندان ها در اینترنت طبیعی نیست. من با ارسال نامه ای به گوگل خواستار حذف این تصاویر شده ام و شاید از نزدیک نیز با آنها ملاقات کنم.

یکی از سخنگویان گوگل در پاسخ به ادعای وزیر دادگستری تاکید کرده که تصاویر سرویس هایی نظیر گوگل مپ و گوگل ارث توسط منابع خارجی ثبت شده اند و این کمپانی نیز از منابع مذکور خواسته عکس های مربوط به مناطق حساس نظیر بازداشتگاه ها، نیروگاه های هسته ای و پایگاه های نظامی را - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - حذف کنند:

ما با ارسال لیستی از نقاط حساس به تامین کنندگان، از آنها خواسته ایم که اسرع - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - وقت اقدامات لازم برای تطابق با قوانین مرتبط را انجام دهند.

چند روز قبل دولت بلژیک نیز اعلام کرده - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بود که از گوگل به خاطر نمایش دادن سایت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - های حساس نظامی و همچنین نیروگاه های برق خود در پلتفرم های نقشه آن شکایت می کند. طبق قوانین - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - آمریکا حریم خصوصی شامل آنچه از خیابان قابل دیدن است نمی شود. در اروپا اما قوانین کمی متفاوت هستند - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - و تکنولوژی و حریم خصوصی در این قاره با قوانین سختگیرانه تری روبروست.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone