🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33700.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

جزییات یازدهمین دوره «جشنواره وب و موبایل ایران» اعلام شد

کنفرانس خبری جشنواره وب و موبایل ایران امروز در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار شد و دست‌اندرکاران این رویداد اطلاعاتی را در خصوص یازدهمین دوره از این جشنواره با رسانه‌ها در میان گذاشتند. «شایان شلیله»، دبیر ...

کنفرانس خبری جشنواره وب و موبایل ایران امروز در فرهنگسرای فناوری اطلاعات برگزار شد و دست‌اندرکاران این رویداد اطلاعاتی را در خصوص یازدهمین دوره از این جشنواره با رسانه‌ها در میان گذاشتند.

«شایان شلیله»، دبیر - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - انجمن صنفی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - کسب‌و‌کارهای اینترنتی تهران خبر داد که ثبت‌نام وب سایت‌ها و اپلیکیشن‌های ایرانی در جشنوراه وب و موبایل ایران از یکم مهرماه آغاز شده و تا پایان آبان ماه نیز ادامه خواهد داشت. او در خصوص زمان اعلام برگزیدگان و همچنین جزییات بیشتر جشنواره گفت:

«جشنواره وب از نظر اجرا به سطح استاندارد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - نزدیک شده است و فرایندهای ثبت نام و رأی گیری همچون سال گذشته انجام می شود. داوری مردمی سایت‌ها و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - اپلیکیشن‌ها از پنجم آذر آغاز شده و داوری تخصصی نیز از یکم آذر کلید می - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - خورد. کاندیداها در یک بهمن معرفی می‌شوند و پس از آن شورای داوری برگزار می‌شود و سپس کاندیداهای نهایی در هر بخش، در معرض داوری نهایی قرار گرفته و برگزیدگان در مراسم اختتامیه در تاریخ ۲۵ بهمن و ۲۶ بهمن در کنفرانس سالانه وب و موبایل ایران معرفی می‌شوند.»

شلیله اشاره کرد که در ۱۰ روز نخست مهر ماه ۴۴۴ وب‌سایت برای شرکت‌ در جشنواره ثبت‌نام کرده‌اند که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - تا کنون ۱۵۰ عدد از وب‌سایت‌ها برای بار نخست در جشنواره ثبت‌نام نموده‌اند.

از سوی دیگر وی عنوان کرد که ۵۴ اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - iOS جدید نیز ثبت‌نام کرده‌اند اما هنوز ثبت‌نام اپلیکیشن‌های اندرویدی که از طریق کافه‌بازار انجام می‌شود، آغاز نشده است. او همچنین خبر داد که گروه‌بندی این دوره در بخش‌های محتوا، سازمانی و اطلاع رسانی، کسب‌وکارها و نرم‌افزارهای موبایل انجام می‌شود.

«میلاد احرام‌پوش»، هم بنیان‌گذار جشنواره وب و موبایل ایران نیز در این نشست خبری با اشاره به آمار ۶۰ میلیونی موبایل‌های هوشمند در ایران، پیش‌بینی کرد که امسال نیز مانند سال - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - گذشته، در جشنواره تعداد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - اپلیکیشن‌های موبایل از وب‌سایت‌ها پیشی بگیرد.

احرام‌پوش - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - به حضور گسترده اپلیکیشن‌های اندرویدی در جشنواره اشاره کرد و گفت:‌

«اپ‌های اندروید از فراوانی زیادی در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - سال گذشته برخوردار بودند و در حوزه iOS نیز شاهد حضور اپ‌های خوبی بودیم و امیدواریم امسال هم در مهم‌ترین رویداد وب و موبایل ایران، شاهد حضور اپ‌های جدید و پر مخاطبی باشیم تا برگزیدگان از کیفیت بالایی برخوردار باشند.»

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران

«رضا الفت‌نسب»،‌ دبیر جشنواره وب و موبایل ایران - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - با اشاره به این موضوع که امسال رای‌گیری توسط کاربران وب و اپ‌ها انجام می‌شود، گفت که انتظار می‌رود تا مشارکت و حضور داوران مردمی، میلیونی باشد:

«امسال انتظار رأی میلیونی مردمی در جشنواره را داریم و این سطح از مشارکت در هیچ رویداد دیگری از این حوزه دیده نشده است که نشان از تثبیت جشنواره وب و موبایل ایران دارد.»

او همچنین به حمایت معنوی دولت از این رویداد اشاره کرد و گفت این جشنواره توسط بخش خصوصی برگزار می‌شود اما دولت و نهادهای عمومی به عنوان حامی معنوی جشنواره وب و موبایل ایران حضور دارند:

«وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، ستاد - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - دانش - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - بنیان معاونت علمی ریاست جمهوری، مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت بازرگانی، اتحادیه کشور کسب و کارهای اینترنتی، اتحادیه صنف - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - فناوران رایانه تهران، بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، سازمان فناوری اطلاعات شهر تهران، اتاق اصناف تهران، اتاق بازرگانی و فرابورس از جمله حامیان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر محمودآباد استان مازندران - معنوی این دوره از جشنواره هستند.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone