🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  2. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: فضای داخلی لباسشویی را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: لازم است هر 3 ماه یک بار فضای داخلی لباسشویی تمیز شود.
  4. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 33704.html
۲۹ بهمن ۱۴۰۱

چگونه از پسورد منیجر گوگل کروم استفاده کنیم؟

به خاطر سپردن پسوردهای پیچیده و پر کاراکتر کار هر کسی نیست. به همین خاطر بسیاری از افراد صورت مسئله را پاک می‌کنند و روی حساب‌های مهمشان رمزهای عبور ساده و ناامن می‌گذارند. این دسته ...

به خاطر سپردن پسوردهای پیچیده و پر کاراکتر کار هر کسی نیست. به همین خاطر بسیاری از افراد صورت مسئله را پاک می‌کنند و روی حساب‌های مهمشان رمزهای عبور ساده و ناامن می‌گذارند. این دسته از افراد که اهمیت چنین مسائلی را دست کم می‌گیرند زمانی به دردسر می‌افتند که دیگر خیلی دیر شده و تقریبا تمام اطلاعات مهمشان به طور غیرقابل بازگشتی از دست رفته.

می‌خواهم از گفتن تمام این حرف‌ها نتیجه بگیرم که نباید با رمزهای عبور حساب‌های مهم شوخی کرد. رمزهای عبور امنیت زندگی مجازی شما را تامین می‌کنند و تا حد امکان باید از ایمن بودن آن‌ها مطمئن باشید. برای این کار دو راه وجود دارد. یک اینکه برای هر حساب کاربری، یک رمز پیچیده در نظر بگیرید و سعی کنید هیچ وقت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - فراموشش نکنید. البته کار سختی است و احتمال اینکه هر لحظه این عبارات عجیب و غریب را فراموش کنید وجود دارد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

پس بد نیست به سراغ دومین راه حل یعنی استفاده از پسورد منیجرها بروید. قبلا زیاد در مورد پسورد منیجرها صحبت کردم و چندی پیش در مقاله‌ای به طور - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - مفصل از ایمن‌ترین‌هایشان برایتان گفتم. اما امروز میخواهم از بازیکن تازه وارد این - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - حوزه یعنی پسورد منیجر کروم که تازه به نسخه ۶۹ این مرورگر محبوب اضافه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - شده برایتان بگویم. در این متن به تمام سوالاتی که احتمالا در مورد این پسورد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - منیجر دارید پاسخ می‌دهم و به طور کامل از نحوه کار با آن برایتان خواهم گفت. پس تا انتهای متن همراه دیجیاتو باشید.

چه دیوایس‌هایی از پسورد منیجر کروم پشتیبانی می‌کنند؟


پسورد منیجر کروم از جمله ویژگی‌های تازه مرورگر کروم ۶۹ است. پس با این اوصاف هر دیوایسی که به‌روزرسانی تازه کروم را دریافت کرده باشد به پسورد منیجر آن نیز دسترسی خواهد داشت. بنا بر این، کاربران پلتفرم‌هایی نظیر ویندوز مایکروسافت، مک و iOS - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اپل، اندروید و حتی لینوکس قادر به استفاده از این پسورد منیجر تازه خواهند بود.

پسورد منیجر کروم چطور رمز عبور تولید می‌کند؟


به طور کلی یک پسورد امن، پسوردی است که حداقل یک حرف کوچک، یک حرف بزرگ و یک عدد در آن به کار رفته باشد. گوگل کروم نیز به اصول رمزنگاری ایمن کاملا واقف است و طوری رمز عبور تولید می‌کند که دسترسی دیگران به آن سخت باشد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

جدای از این موضوع پسورد منیجر کروم به سیاست‌های امنیتی سایت‌های مختلف نیز احترام می‌گذارد و اگر سایتی بگوید که در رمز کاربر باید حداقل یک کاراکتر به کار رود، گوگل کروم این کار را حین تولید رمز عبور انجام خواهد داد.

پسورد منیجر کروم تا چه اندازه ایمن است؟


در این خصوص بهتر است روی این لینک کلیک کنید تا ببینید - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - گوگل قرار است از شما در برابر چه خطراتی محافظت کند. به طور کلی هدف گوگل این است که از شما در مقابل سایت‌های بی‌اعتبار، فیشینگ و - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خیلی چیزهای دیگر مراقبت کند - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و نگذارد که کار به جای باریک بکشد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

به همین خاطر از این پس گوگل کروم هر ۶ هفته یک بار آپدیت‌های امنیتی خاصی را دریافت خواهد کرد تا از نظر امنیت ثباتش حفظ شود. علاوه بر این گوگل وعده - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - داده که مشکلات اساسی این مرورگر را ظرف ۲۴ ساعت پیگیری و برطرف کند تا امنیت هیچ یک از کاربرانش در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - خطر نیفتد.

چطور پسورد منیجر کروم را فعال کنیم؟


اگر دوست دارید امنیت حساب‌هایتان به دست پسورد منیجر کروم بیفتد، ابتدا - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - باید آن را فعال کنید. چراکه به طور پیش فرض - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - این ویژگی روی گوگل کروم فعال نیست و باید خودتان آن را به صورت دستی فعال کنید.

برای این کار، پنجره کروم را باز و روی عکس پروفایل خود کلیک کنید. سپس در منوی باز شده، گزینه Passwords را انتخاب کنید تا به صفحه مربوط به آن ارجاع داده شوید.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

حالا فقط کافیست ویژگی Save passwords را فعال کنید تا پسورد منیجر کروم شروع به کار کند. در ضمن با فعال کردن ویژگی Auto Sign-in نیز می‌توانید از گوگل بخواهید که از این پس به طور خودکار فیلدهای رمز عبور و نام کاربری را برایتان پر کند و شما را یک راست به حسابتان ببرد.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

پسورد منیجر کروم چطور کار می‌کند؟


با فعال شدن پسورد منیجر کروم، هر بار که بخواهید یک حساب جدید بسازید، گوگل کروم سریعا یک رمز عبور قدرتمند به شما پیشنهاد می‌دهد. آن وقت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - فقط کافیست روی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - رمز عبور تولید شده توسط گوگل کلیک کنید تا فیلد پسورد آن حساب جدید پر شود.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

تمام این رمزهای عبور نیز در حساب گوگل شما ذخیره می‌شوند تا دیگر نیازی به حفظ کردنشان نباشد و بتوانید با تمام دیوایس‌هایتان به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone