🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  4. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35797.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

پتنت تازه مایکروسافت گجتی با سه نمایشگر را به تصویر می کشد

گجت های تاشو با نمایشگر دوگانه احتمالا در آینده فناوری نقش عمده ای ایفا خواهند کرد چرا که غول هایی از قبیل مایکروسافت، سامسونگ، اپل و غیره در حال تلاش برای توسعه چنین ابزارهایی هستند. ...

گجت های تاشو با نمایشگر دوگانه احتمالا در آینده فناوری - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - نقش عمده ای ایفا خواهند کرد چرا که غول هایی از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - قبیل مایکروسافت، سامسونگ، اپل و غیره در حال تلاش برای توسعه چنین ابزارهایی هستند.

اگرچه شرکت های مذکور هنوز در زمینه توسعه موبایل تاشو به موفقیتی چشم دست پیدا نکرده اند، مایکروسافت پتنتی را ثبت کرده که نشانگر گجتی با سه نمایشگر است که صفحه نمایش سوم آن روی لولا قرار می گیرد.

تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران
مکان صفحه نمایش سوم با شماره منتهی به ۰۶ نشان داده شده

این گجت وضعیت - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - لولای بین دو نمایشگر را بر اساس سه حالت کاملا باز، کاملا خم شده یا باز شده تا زاویه ای مشخص تشخیص داده و بر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - اساس آن - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - اطلاعتی مشخص در نمایشگر سوم ترسیم خواهد شد. این داده ها می تواند به یک یا هر - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - دو صفحه نمایش مرتبط باشد.

تصویر دوم به خروجی صوتی دستگاه ها مربوط می شود که بر اساس آن کاربر می تواند با استفاده از نمایشگر سوم تنظیمات صوتی اپلیکیشن ها را تغییر داده یا تنظیم کند.تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران

در طرح مایکروسافت مثال های متنوعی از نحوه پیاده سازی لولا و نمایشگر روی آن توضیح داده شده که شامل نمایشگر تاشو یا صفحه نمایشی - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - است که در صورت بسته شدن لولا به دو یا حتی سه بخش تقسیم شود. تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران

مثل همیشه باید یادآوری کنیم که ثبت پتنت هیچ تضمینی برای - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - تولید محصول نیست، با - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - این وجود توسعه گجت و به ویژه اسمارت فون های مجهز به نمایشگرهای تاشو در آینده را می توان تا حد زیادی اجتناب ناپذیر دانست. پیش از این کمپانی ZTE از - تعمیرات لباسشویی سامسونگ در شهر مازندران استان مازندران - موبایل «Axon M» با نمایشگر تاشو رونمایی کرده، سامسونگ از طرح های مربوط به موبایل Galaxy X خبر داده و ماه گذشته ریچارد یو، مدیرعامل هواوی نیز تاکید کرد این کمپانی یک موبایل تاشو در دست توسعه دارد که ممکن است در سال 2018 عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone