🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35813.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

برخلاف مدل قبلی این خانواده، موبایل های نوکیا X5 و X7 در سراسر جهان عرضه می شوند

اسمارت فون نوکیا X6 یکی از جالب ترین موبایل هایی بود که توسط کمپانی HMD Global روانه بازار شد، اما این دیوایس به صورت انحصاری در چین عرضه شده و در دسترس مردم اقصی نقاط ...

اسمارت فون نوکیا X6 یکی از جالب ترین موبایل هایی بود که توسط کمپانی HMD Global روانه بازار شد، اما این دیوایس به صورت انحصاری در چین عرضه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - شده و در دسترس - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - مردم اقصی نقاط جهان نیست. اگرچه کمپانی فنلاندی HMD به معرفی اسمارت فون ها در چین و سپس عرضه آنها در دیگر نقاط جهان با نام و مشخصات سخت افزاری اندک تغییریافته مشهور است، اما این اتفاق - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - احتمالاً برای نوکیا X6 نمی افتد.

بنابر گزارش های تازه، نوکیا X6 که برای نخستین بار در میان موبایل های برند نوکیا از بریدگی نمایشگر بهره مند شده بود قرار نیست در کشور جز چین عرضه شود. با این - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - حال، فنلاندی ها مشغول توسعه - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دو اسمارت فون دیگر در خانواده X هستند که هر دو در سراسر جهان عرضه می شوند.

نوکیا 5X و نوکیا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - 7X نام اسمارت های اندرویدی و معرفی نشده HMD است که تا پیش از پایان سال جاری میلادی رونمایی خواهند شد. متاسفانه هنوز هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات سخت افزاری دو دستگاه در دست و نیست و به - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - همین خاطر نمی دانیم که بازهم باید منتظر بریدگی نمایشگر باشیم یا - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خیر. اما اگر بنا را بر قضاوت از روی نام دو - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دستگاه بگذاریم، نوکیا 5X احتمالاً اندکی از مدل X6 ضعیف تر خواهد بود اما X7 مشخصات - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بهتری نسبت به این دو - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دارد.

در نهایت گفتنی است که HMD از مدتی پیش، برگزاری مراسمی را در روز 29 مه و در کشور روسیه تایید کرده - تعمیرات لباسشویی الجی در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - است اما هنوز نمی دانیم باید منتظر رونمایی از چه دیوایسی در جریان این مراسم بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone