🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر داراب استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر داراب استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  2. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: وظیفه فیوز در مایکروویو این است که از ورود ولتاژ اضافی و خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری کند.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17487.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

توییتر قابلیت ارسال پیام صوتی در دایرکت را آزمایش می‌کند

خردادماه امسال، توییتر قابلیت انتشار پیام صوتی را در اختیار کاربران iOS قرار داد. این قابلیت به همین جا ختم نشد و حالا توییتر تایید کرده ارسال پیام صوتی به صورت دایرکت یا مستقیم برای ...

خردادماه امسال، توییتر قابلیت انتشار پیام صوتی را در اختیار کاربران iOS قرار داد. این قابلیت به همین جا ختم نشد و حالا توییتر تایید کرده ارسال پیام صوتی به صورت دایرکت یا مستقیم برای یک کاربر خاص را آزمایش می‌کند.

ارسال پیام صوتی در شبکه‌های اجتماعی طرفداران بسیاری دارد و بخش زیادی از کاربران علاقمند هستند پیام‌های خود را در قالب صوت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر داراب استان فارس - چه در بخش عمومی و چه در بخش خصوصی به اشتراک بگذارند.

«الکس آکرمن گرینبرگ»، مدیر محصول توییتر اعلام کرد که این شبکه اجتماعی ارسال پیام صوتی در دایرکت را ابتدا در برزیل آزمایش می‌کند. گزینبرگ برای شروع، خودش پیام صوتی 20 - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر داراب استان فارس - ثانیه‌ای را در دایرکت ارسال و تصویری از آن را به اشتراک گذاشته شد. وی می‌گوید:

«از نیازهای کاربران مطلع هستیم و می‌دانیم که تمایل دارند حق انتخاب بیشتری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر داراب استان فارس - برای بیان حرف‌های خود هم به صورت عمومی و هم به صورت خصوصی در توییتر در اختیار داشته باشند.»

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر  داراب استان فارس

رابط کاربری ارسال پیام‌های صوتی در دایرکت نیز مانند ارسال پیام‌های صوتی عمومی توییتر، ساده و کاربر پسند است. کاربران به راحتی و تنها - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر داراب استان فارس - با فشردن یک دکمه می‌توانند صدا را ضبط کرده و برای پخش نیز مشکل خاصی نخواهند داشت.

تیم محصول، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر داراب استان فارس - طراحی بسیار ساده‌ای جهت سهولت ضبط، ارسال و پخش درنظر گرفته است. در طراحی رابط کاربری، گزینه گزارش دادن پیام هم در نظر گرفته شده که در صورت بروز مشکل میتوان از این گزینه یعنی «گزارش پیام» استفاده کرد.

وقتی قابلیت ارسال فایل صوتی در توییتر برای کاربران iOS مطرح شد و این قابلیت در دسترس همه کاربران قرار نگرفته بود، بسیاری به توییتر انتقاد کردند. مدیر بخش محصولات در پاسخ به انتقادها اعلام کرد:

«در حال حاضر تیم محصول به صورت تمام وقت روی فرایند توسعه این ویژگی کار می‌کنند که شامل مهندسی و طراحی می‌شود.»

با وجودی که ارسال پیام صوتی در توییتر نسبتا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر داراب استان فارس - موضوعی جدید است، ولی در سایر اپلیکشین‌های شبکه‌های اجتماعی به وفور مورد استفاده قرار می‌گیرد. - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر داراب استان فارس - بی‌شک انتقال پیام از - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر داراب استان فارس - طریق صوت می‌تواند وجوه مثبت بسیاری اعم از انتقال لحن بیان و احساس - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر داراب استان فارس - کاربر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر داراب استان فارس - را به دنبال داشته باشد که برخی از کاربران به چنین موضوعاتی اهمیت زیادی می‌دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone