🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35795.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

آیا موتورولا هم در پی ساخت گوشی هوشمند تاشو است؟

ظاهراً موتورولا هم می خواهد گوشی هوشمند تاشو عرضه کند. به تازگی این کمپانی حق اختراع پتنت جدیدی را دریافت کرده که نحوه طراحی یک گوشی هوشمند قابل تبدیل به تبلت را تشریح می کند. ...

ظاهراً موتورولا هم می خواهد گوشی هوشمند تاشو عرضه کند. به تازگی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - این کمپانی حق اختراع - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - پتنت جدیدی را دریافت کرده که نحوه طراحی یک گوشی هوشمند قابل تبدیل به تبلت را تشریح می کند.

درخواست ثبت این پتنت اولین بار در سال 2016 به سازمان جهانی مالکیت فکری (Wipo) ارائه شده و در ماه مارس سال جاری (بهمن تا اسفند سال 96) حق استفاده از آن به موتورولا اعطا شده است.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

مهمترین وجه تمایز طرح موتورولا با سایر ایده های مطرح شده توسط کمپانی های دیگر به یک کاور ویژه آن مرتبط است.

کاور مذکور می تواند از دستگاه محافظت کند و در عین حال می توان از آن - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - به عنوان یک پایه برای قرار دادن گوشی هوشمند نیز بهره برد. همچنین یک قابلیت جالب دیگر  امکان شارژ بیسیم این گجت به واسطه قاب ویژه آن است.

این گوشی هوشمند می تواند باز شده و به عنوان یک تبلت قابل استفاده باشد. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - هنگامی که دستگاه باز می شود می تواند به صورت تخت روی سطح میز قرار گیرد، قابلیتی که بنا بر ادعای وبسایت ورج سایر نمونه های انعطاف پذیر فاقد آن هستند.

تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

به این ترتیب به طور خلاصه می توان گفت که گجت مورد بحث می تواند به 3 صورت استفاده شود: گوشی هوشمند، تبلت و در نهایت یک حالت ایستاده روی میز. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - حالت آخر می تواند در هنگام تماشای محتوای ویدیویی مفید باشد.

قابلیت جالب دیگر امکان ثبت تصاویر دوگانه سه بعدی در حالتی است که دستگاه در حالت تبلت قرار داد. - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - در این حالت دوربین های جلویی و - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - نیز اصلی هر دو در یک سوی این گجت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - قرار می گیرند و ثبت تصاویر سه بعدی توسط آنها ممکن می شود.

با این حال نمی توان با اطمینان گفت که این پتنت - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - خلاقانه موتورولا به تولید گوشی هوشمند تاشو قابل تبدیل به تبلت منجر خواهد شد یا خیر.

 

تماشا کنید: نگاه نزدیک به لپ تاپ هیبریدی سرفس بوک 2 مایکروسافت

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone