🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: در صورتی که کلکتور یا ذغال لباسشویی خراب باشد باعث جرقه زدن موتور میگردد.
  2. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  3. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  5. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ و بار زیاد در لباسشویی میتواند باعث خراب دیگ بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35814.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

سامسونگ در پی فروش چیپست های اگزینوس به ZTE و سایر تولیدکنندگان است

برای مدتی بسیار طولانی، کوالکام سهمی بسیار بزرگ از بازار پردازنده های میان رده و پرچمدار موبایل داشته است، اما احتمالاً بزودی یک رقیب جدید ظهور می کند. سامسونگ به صورت رسمی تایید کرده که ...

برای مدتی بسیار طولانی، کوالکام سهمی بسیار بزرگ از بازار پردازنده های میان رده و پرچمدار موبایل داشته است، اما احتمالاً بزودی یک رقیب - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - جدید ظهور می - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کند. سامسونگ به صورت رسمی تایید کرده که در حال مذاکره با چند شرکت، از جمله شرکت چینی ZTE است تا چیپست های - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - اگزینوس خود را برای استفاده در موبایل های هوشمند، تبلت ها و سایر دیوایس ها به - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - آنها بفروشد.

بخش اعظمی از درآمد سامسونگ با فروش چیپ های حافظه به تقریباً هرکسی تامین می شود و کره ای ها امیدوارند که با ارائه چیپست های مبتنی بر ARM خود، قادر به تکرار موفقیت پیشین باشند. سامسونگ همیشه واحد System LSI خود را همچون یک شرکت مستقل در نظرگرفته است؛ بنابراین فروش قطعات سخت افزاری به سایر شرکت ها موضوع چندان غافلگیرکننده ای نیست.

تا به اینجای کار می توان حدس زد که سامسونگ از توان و ظرفیت کافی برای رقابت با شرکت هایی مثل مدیاتک و کوالکام برخوردار است. به جز این ها، رقیب - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بزرگ دیگری که باقی می ماند HiSillicon است؛ اما این شرکت هم از زیرمجموعه های هواوی به شمار می آید که چیپست های کایرین را به صورت انحصاری برای همین کمپانی چینی تولید می کند.

مدیر واحد System LSI می گوید که سامسونگ مشغول مذاکره با تمام تولیدکنندگان است؛ اما مذاکره با ZTE احتمالاً جالب تر از سایرین باشد. وقتی - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دولت آمریکا ZTE را از خرید تکنولوژی های این کشور منع کرد، دسترسی ZTE به چیپست های کوالکام پایان یافت. بدیهی است که ZTE - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - می توانست - تعمیرات لباسشویی دوو در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برخی قطعات را جایگزین کند، اما هیچ تولیدکننده چیپست بزرگی در خارج از خاک آمریکا وجود نداشت.

حالا گسترش تجارت و تولیدات اگزینوس می تواند دقیقاً همان چیزی باشد که ZTE لازم دارد. البته سامسونگ کماکان جزییات خاصی درباره قرارداد احتمالی خود با ZTE منتشر نکرده و باید تا انتشار اخبار تکمیلی منتظر ماند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone