🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35802.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

اوپو و کوالکام برای نخستین بار از فناوری تماس سه بعدی ویدئویی رونمایی کردند

کمپانی چینی اوپو و کوالکام با نمایش نسخه اولیه فناوری تماس ویدئویی سه بعدی از ارائه آن تا سال ۲۰۱۹ خبر دادند. بسیاری از شرکت های فناوری مدعی ایجاد تغییرات عمده توسط فناوری 5G هستند، ...

کمپانی چینی اوپو و کوالکام با نمایش نسخه اولیه فناوری تماس ویدئویی سه بعدی - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - از ارائه آن تا سال ۲۰۱۹ خبر دادند.

بسیاری از شرکت های فناوری مدعی ایجاد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - تغییرات عمده توسط فناوری 5G هستند، با این حال آنچه که به عنوان کاربردهای جدید از آن نام برده می شود برای ما آشنا به نظر می رسند، حالا اما اوپو و کوالکام در پی توسعه قابلیتی هستند که نوآورانه به نظر می رسد.

به گفته اوپو این دو شرکت با بهره گیری از دوربین عمق سنج و مودم سریع 5G قابلیت تماس ویدئویی سه بعدی را تا شش ماه دیگر در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

با استفاده از این فناوری تصاویر طرف مقابل در اپلیکیشن های نظیر اسکایپ یا فیس تایم به صورت سه بعدی ترسیم شده و بر اساس زاویه دید مخاطب تغییر خواهد کرد.

راهکار کمپانی چینی ترکیب قابلیت های اسکن سه - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بعدی دوربین های نوری با مودم های 5G - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - سریع و با تاخیر اندک است که ویدیوهای سه بعدی را بین دستگاه ها - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - رد و بدل می کنند.تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تکاب استان آذربایجان غربیاین دو شرکت دو روز قبل در «شنژن» چین با استفاده از یک مدل اصلاح شده از موبایل «اوپو R11s» از نمونه اولیه این فناوری رونمایی کرده اند. موبایل مذکور به یک دوربین عمق سنج برای جمع آوری داده های سه بعدی و رنگ از - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - اشیاء هدف با استفاده از RGB مجهز - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - بوده است. این داده ها سپس از طریق اتصال 5G به تبلت گیرنده ارسال شده است.

اوپو مدعی شد که این پروژه گام اول در راستای توسعه قابلیت «واقعیت فراگیر» است که به عنوان شاخه ای از واقعیت مجازی و افزوده بر حضور سه بعدی بر پایه فناوری 5G متمرکز  است.

طرح - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - های این دو شرکت برای ارائه قابلیت مذکور طی شش ماه حاکی از این است که اوپو قصد تعبیه دوربین های نوری سه بعدی و سیستم تماس ویدئویی مذکور را در نخستین موبایل 5G خود دارد - تعمیرات لباسشویی آبسال در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - که انتظار می رود اوایل سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone