🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  5. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35804.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تصویر ثبت شده با دوربین گوشی وان پلاس 6 در مقایسه با پرچمداران مطرح

پرچمدار وان پلاس 6 قرار است در تاریخ 26 اردیبهشت ماه در رویدادی در لندن معرفی شود. به تازگی وان پلاس تصویری ثبت شده توسط دوربین این گوشی را به صورت رسمی در توییتر منتشر ...

پرچمدار وان پلاس 6 قرار است در تاریخ 26 اردیبهشت ماه در رویدادی - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در لندن - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - معرفی شود. به تازگی وان پلاس تصویری ثبت شده توسط دوربین این گوشی را به صورت رسمی در توییتر منتشر کرده است.

در کنار تصوی ثبت شده توسط - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - وان پلاس 6، تصاویر مشابهی با گوشی های پرچمدار پیکسل 2 گوگل، گلکسی اس 9 سامسونگ و آیفون 10 نیز ثبت شده. این سه گوشی در زمینه کیفیت دوربین از بهترین های بازار - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - هستند. به این ترتیب به نظر می رسد وان پلاس قصد دارد کیفیت دوربین پرچمدار بعدی خود را به رخ بکشد. البته - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - احتمالاً در زمینه قیمت عرضه هم وان پلاس همه آنها را به چالش خواهد کشید.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

دوربین هیچ کدام از گوشی هایی که وان پلاس تاکنون عرضه کرده، در حد بهترین های بازار نبوده اند و شاید این بار شایعه قیمت بالاتر وان پلاس 6 به واسطه دوربین بهتر توجیه پذیر باشد.

انتظار می رود وان پلاس 6 از دوربین اصلی دوگانه با رزولوشن های 20 و 16 مگاپیکسلی برخوردار باشد، در حالی که دوربین اول از گشودگی دیافراگم f1.7 بهره خوهد برد و احتمالاً یکی از این حسگرها به دوربین با لنز تله فوتو اختصاص داشته باشد.

تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

بر اساس گزارش های پیشین احتمالاً وان پلاس 6 از چیپست اسنپدراگون 845 به همراه 6 یا - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 8 گیگابایت رم برخوردار خواهد بود. همچنین حافظه داخلی 64 یا 128 - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - گیگابایت برای - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - نسخه با رم 6 گیگابایتی و 256 گیگابایت برای نسخه با رم 8 گیگابایتی در نظر گرفته خواهد شد. وان پلاس 6 با اندروید 8.1 عرضه خواهد شد و احتمالاً نسخه بتای اندروید P نیز به کاربران ارائه خواهد شد. گزارش ها حکایت از این موضوع - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - دارند که وان پلاس - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - برای پرچمدار مورد بحث مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و - تعمیرات لباسشویی آاگ در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - غبار را نیز در نظر خواهد گرفت.

گمانه زنی ها حکایت از حداقل قیمت 555 دلاری برای گوشی مورد بحث دارند، در حالی که انتظار می رود تا اواخر ماه جاری میلادی (تا 10 خرداد ماه) روانه بازار شود.

همه آنچه از وان پلاس 6 پیش از رونمایی رسمی می دانیم را در دیجیاتو مطالعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone